Litz vs Erik [Svenska]
Litz;s inledning Du ville ha bra motstånd, här kommer det bästa Nu får du en tokrond, som är omöjlig att knäcka Rif_erikk ärligt tagga ner med ditt flammser namn Jag ändrar det till rip_erikk och skickar dig till amsterdamm Där röker dom upp dig som om du vore en zutt Jag är en stor idol, medans du i rymden är du en liten prutt du är inte bäst här , för nu är litz i rampljuset att bråka med mig är som att ställa sig i slakthuset vi möts på freestyle, men du får rampfeber du ligger å grinar medans jag kör sparkleken Du knallar i underläge som om du vore en borrmaskin Din mamma arbetar också snabbt, brukar kalla henne en levande porrkanin Sorry män, du får inga mer rader av Litz jag får alla votes medan du får fett med piskErikk;s svar Jag brukar inte textbattla men ja packar en fet diss Litz droppa din gangstertugg, för du snackar patetiskt Snacka slakthus, vilken fjantig filosofi Jag gör det 10 gånger värre med en lantlig giljotin Snackar Zutt, jag meckar dig en grövre holk För när du är hög, det är ändå gången du är över folk Du blir skändad och lämnad ensam som en öde tomt Ställ upp i sämst på whoa, jag hörde dom behöver folk Skulle jag få rampfeber när jag får sänka min nivå Jag steppar in med ett garv och sänker din ridå *Borr borr* japp japp, jag skruvar den som beckham *Noll koll* slakt slakt, jag snuvar dig, min stil den är rätt fram Jag rullar fram, med min feta brottsvåg Tänkte inte nämna din mamma, men det är äckligt med feminister med grått hår. Har inte battlat på länge men jag antar att det är först till 7 som gäller, Jag vet inte hur det är med litz men jag är itne så noga med ställningen jag vill hellre ha kritik. Rösta nu gott folk och motivera gärna varför
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
Ber om ursäkt för att litz första rad blev lite fuckad, ni får bortse ifår det!
Okej där fick jag se lite av dina texter Erikk, och du klagar på mig med mina rader att dom e keffa, men kolla dina :) Men men Ger endå min vote till RIF_Erikk p.g.a att den andra var lite sämre
-{remne music 2008}-
tackar, kommer en fetare snart, väntar på svar från Ers.majestät, där har du i mitt tycke en fet text :) men det ger sig. Fler kommentarer nu.. 1-0
Jag tycker dock inte det va något speciellt med denna. Så detta snack i gästboken du kör med, lägg ner det, för det lönar sig inte att skryta om sina rader och sen visa upp dessa texter :) , men men, Erikk vi battlar väl snart du och jag med, och då ska jag visa vem som står högst på prispallen :)
-{remne music 2008}-
do it, du är välkommen
Bra det :) , men jag tycker ändå ni förtjänar kritik/votes Så upp whoa och ge dom kritiken!
-{remne music 2008}-
Ta det där i gb ffs;)UPP!
www.myspace.com/litz054
Jämt som fan.. Men min vote går till LITZ
1-1
www.myspace.com/litz054
jämt men litz drar de längsta strået här!
Tack Kringland1 :)2-1 Kom igen nu whoa!
www.myspace.com/litz054
Ni båda var keffa, men ger endå min vote till litz.
Vad snackar ni om, erikk slaktar ju. min vote går till erikk, helt klart.
hittade pennan och pappret, blev snabbt förälskad tror inte på bibeln, det är bläcket som är frälsat
okej 4-2 :)
www.myspace.com/litz054
Erik överlägsen, rim onpoint svar allt!
Stop screamin, you know the demon said it's best to die And even if Jehovah Witness, bet he'll never testify, D'Evils...
4-3
www.myspace.com/litz054
hehe, kul att några iaf uppskattar en text med nästan uteslutande flerstav :)
Tungt att säga det Erik men inom battle är inte flerstavs rim det man går efter... + att jag i grunden med kör med bara flerstavs rim i min text, bortsett från nåra rader....
www.myspace.com/litz054
Erik Du blir skändad och lämnad ensam som en öde tomt Ställ upp i sämst på whoa, jag hörde dom behöver folk Skönt flyt, rim och mening i de raderna. Litz Rif_erikk ärligt tagga ner med ditt flammser namn Jag ändrar det till rip_erikk och skickar dig till amsterdamm En av dina sämre rader, men jag störde mig mest att du hittade på flammser, Sen de rader där du gjorde det lite för enkelt men prutt/zutt och litz/pisk. Det var det som sänkte ditt totalbetyg. Erik får min röst
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Okej.. Tack Pojo för kritiken :)
www.myspace.com/litz054
Pojo, du gör mig glad, När man kommer hem trött ifrån jobbet och får utförlig kritik blir man nöjd :) 4-4, verkar som att smaken är som baken, angående våra texter
Shit va segt det gick nu då = ( UPP
www.myspace.com/litz054
ingen höjdare från ngt håll, men det får bli litz!
Litz har mer fantasi och mer flyt i sina texter enligt mig.. Det var det som avgjorde denna skit battle... V; litz
4-6, nu ser det tungt ut :) men fortsätt röstandet, kan man vinna med 7-6 eller är det 2 röster som krävs?
Till 7 vinner :) Man får inte ha mer än 7 enligt reglerna (;
www.myspace.com/litz054
V: Erik Eftersom litz flesta rim var otroligt krystade och texten var allmänt seg.. Tyckte erik höll lite mer klass.
haha tackar, hade tänkt be dig slänga en röst men det behövdes inte för det hade du redan gjort.. 5-6, (är detta matchen som aldrig ska ta slut?)
de här va jämt, men erik får min röst för att han var snäppet bättre och för att ja heter erik med :)
V; erik.. mer onpoint rim..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Fan han får 3 raka där:D6-7 aja man vinner inte alltid... Tack erikk för bra motstånd..
www.myspace.com/litz054
tack litz, roligt att vara tillbaka och battla igen, spc mot någon som kan skriva. vi kan ta en rematch om du vill där jag kan skriva först, bara holla at me