Pojo Vs Mr.KiR (KeepItReal)
Pojo: Du är lönlös, som arbetslösa slavar/ Och lika grovt hatad som regniga dagar/ Därför, lägger jag en rad till en nolla/ En helt enkel tolva och du vet att du golvas/ För jag kräks på dig, som en dålig kräfskiva/ Du är så ful att det inte går att beskriva/ Dina rader flyter illa som en ihålig tegelsten/ Så om du vinner är det ett skitdåligt regelfel/ Men det kan ju ske om du tigger och ber/ För du slickar mer röv än en hund med diarré/ Om man ser dig på stan kommer man gå förbi/ Du är inget speciellt KIR, bara en töntig wannabe/
Mr.KiR: Du ser mig på stan och gå förbi för att jag har massor av brudar// Sluta snacka skit för du vet inte hur de kommer att sluta// Du kräks på mig för att din kräftskiva var keff// Onödigt snack får dig ingenstans så håll din käft// Jag lägger en dålig battle för att du ska ha en chans// Så passa på att ta en rond till för att få lite dominans// KeepItReal är här för att läxa upp dig// Du behöver ha attityd för att kunna vinna en battle// och vad jag ser har du ingen alls som kommer ta dig någon stans// Så lägg ner din skit stil innan du får keff kritik// Och börja göra något åt saken och sluta snacka skit// Sista raden är den mest dödande av alla så va beredd på att få stryk//
Först till 7 vinner.
InAktiv. Finns här ibland.
|