Battle antre1 vs. johansson2008
Släng in votes. ? :)
Antre1
ÄCKEL FJORTIS, du är precis som min kuk! mjuk, skön och lägger sprut// fatta det är akut, du ser ut som robert gustafsson i peruk!// förstår mig inte på fjortisar nu förtiden, ge dom en cider och knulla ur dom skiten,// att man kan bli lika fattig som denna kvinna, sug av mig så låter jag dig vinna!! och jag är lika klockren som en ny vaxad porsche// du är efterbliven som en seg axad moppe!// och jag är lika fräsh som en tandkräms rekalm, man blir äcklad av dig som för mycket marabou choklad<3;)
Johansson2008
äckel fjortis, hah de kanske jag är // men du ditt lilla miffo, du är faktiskt sär // jag kör inte på cider, kör på en starkare sak // men ger man dej två cider, så blir du väll dyngrak?// hur vet du egentligen hur mycket pengar jag har ? // jag har så mycke pengar att ja kan betala dig som slav// suga av dig? hur skulle de egentligen gå ?// skulle man få ut din kuk, måste man va minst två // den är för liten, man måste ha ett mikroskop // har vi en jävla otur, så ser vi inte den ändåå // det här är en duell, i en nivå på topp // men du kommer inte längre, med din mini snopp // som jag sa, detta är en maxxad duell // men som sagt du kommer inte längre när du är homosexuell //
kör lite flummis där dååå =) vet redan att han är bättre, men som sagt, detta är bara en kul grejj:) peace. <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|