Utförlig kritik, sure: Niickees: Okej, bara kamma upp din backslick och sätt på dig dina flipflops/Du har ingen aning om vad han har för frisyr, han har keps på sin presentationsbild. För en 14-årig bondlurk kan fan inte va hiphop/Han bor i Norrköping, Sverige, står det.. Nu blir du ripped off, du borde ge fan i rap och börja lyssna på typ Slipknot/Står tydligt på hans presentation att han inte rappar, han battlar dig i skrivstil. Visst är det häftigt med bakvänd keps?/Funkar.. Såna som du vill man bara döda, men på ett lagligt sätt/..? Seriöst grabben, jag ska inte vara hatisk, men du är inte farlig/-Du är bara tragisk - och har lika bra rim som Darin/Du började, vad vet du om hans rim? Dra på dina 96-brallor och sälj dig själv... Gratis/ VillE: Jag ser dig där, stå på darriga ben/..? backar bakåt av rädsla när jag kommer upp på scen.Som sagt, skrivstil, ingen av er står på en scen.. din lilla fitta, vem tror du att du är/...personpåhopp.. jag är ingen bondlurk, men du är fan ett sär.Svar på tal. lek inte tung, för då kommer du känna smärta/Hur ska det gå till? jag dödar dig, sen äter jag ditt hjärta.Punchline, men som sagt; Hur ska det gå till? du är en gay o har aldrig hört någon som mig/..personpåhopp.. han har fortfarande inte hört dig, han har läst. jag förodmjukar dig och sen snor din tjej.... Ingen av er gjorde det särskilt bra, men Ville hade ett bra svar och en punchline, därför la jag min röst på honom.
http://Soldjah.blogg.se/