DMA't vs Bregee ( 6x2 rader, kompis battle) DMA't:Din text är lika passerande som löven forsas av naturenmedan min sticker ut universalt som den kinesiska murenDå vars det dags igen att föda ett av alla gatubarnför jag matar ner dig till din egna föda i en köttkvarnOch jag ligger forftarande levande ungefär som usamafast denna gång skyltar jag mina planer med brandfaraBregee:hej på dig också, jag är ny härmatar,skyltar,ligger? det låter som om du vore nykärhur kan du skriva om min text när du kör första ronden?din första rad var ju helt knas, snälla skriv omdenjag knäcker dig helt och hållet krossar din skalp mot en stolpespottar på dig 3 gånger och sedan ligger du ner på golvetDMA't:Och då blev det reklam för speciella nyheterdu är "ny" så jag välkomnar dig varmt med eld och salpeterOch nu när vi ändå är i direkt sändning så kan du få en fin begravning med krigar bränningFör du kämpar väl men det räcker inte hela vägenför när du battlar mig är du dum eller självmordsbenägen!Bregee:eld är mitt förnamn saltpeter mitt efternamnoch såhär i efterhand så blir du en ledsen manför nu kommer resten fram, med ditt keffa namnborde du kunna steppa fram och få den i käfften, va?märks att du inte har gjort läxerna, vad gör du på nätterna?jo du sitter hemma, runkar åt min musik och sprutar på texternaFörsten till 5 :) kompis battle detta :D så, haha:) pusshej