DMAt Vs. Taimarn
DMAt: börjar Här har vi en kille som borde hålla tungan i munnen efter det här kräver han första hjälpen fast bakbunden! Du är utanvidare killen som är iskall vid datorstolen jag har så heta rader att jag bara neutraliseras på nordpolen! Om du nu är så bra med micken så sök in till idol problemet är väll bara att åldergränsen är sexton år! Det är dom två sista barsen som alla kollar noga på men du är kortvarig så det är bäst att du lånar nått att stå på! Taimarn: svar hade kunnat svara bra, om jag fatta dina rader// håll tungan i mun själv, annars kommer jag slita av den!// visst jag är iskall på dataspel, jag ser detta som en spel// ligger 1st på highscore, du fick game over, vad är ditt problem?// söka in till idol? gå hem och lek med dina blondiga barbies// tar bort dig som en skrivbordsikon, din jävla wannabe darin// så bara lär dig, istället för att va full med idioti// jag slår upp dig, som min bok under ett prov på biologi.. Försten till 7 peeyz out!
haha orka dumförklara sig själv i första raden :D haha aja lycka till pzzzzzzzzzzzz....zzzzzzzzzz
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
jag är dum i huvudet men jävla smart i käften. vad ska du göra åt saken;)?
har du pms eller nått? ^.^, varför skulle jag göra nått åt saken.. täppa igen den på yngre är fegt:(
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Om du går i skolan vet du att killar har inte pms
Taimarn Bevis för att du är kille? ;) Skämt åsido, jag vill påstå att DMAt vinner på "jag har så heta rader att jag bara neutraliseras på nordpolen!" ganska skön attityd :) Inga superrader annars.
tycker nån borde märka min sista rad, tyckte själv den vart ganska bra.. antingen förstår ingen den eller så blabla vet inte, så är den inte så bra som jag själv tycker :) tack för rösten anen:)
tror att alla fattade den. den var hyfsat. DMAt vinner detta.! Dels för att han andra faktiskt dumförklarade sig i första raden :) V; DMAt
haha :) tack för rösten ch1ll :)
Vem bryr sig ärligt talat om man dumförklarar sig? Och det är alltid kul att jag ser samma personer rösta emot mig varje gång. 2 to da fucking 0 då
Vem bryr sig ärligt talat om man dumförklarar sig? Haha dagens!
Vad är det för snack om att jag alltid röstar ner dej? Har inte läst något med dej innan tror jag, men om det nu är så att du blir nedröstad ofta, tror du inte det ligger något bakom det?
haha dagens! Nej, dagens kostar 55 kr och gratis läsk ingår :)
okej jag sa fel, för det låter inte lika dumt som din mening jag citerade..
Dmat vann pga bättre rader.och som alla andra redan sagt så gjorde du bort dig på självdissen.
Nej, dagens kostar 55 kr och gratis läsk ingår :) Roliga timmen också,vad roligt:)
(\_/) (O.o) (> <)
Röstar på Taimarn punkt slut. DMAt.. blev slagen hårt i ansiktet. okey 2-1 till DMAt. DMAt will get pwned. peace.
BewarE of me, BewarE to see.<br>How bad u are , and how owned u can bee.
BewarE Utan att lägga mig i så kallas det där kompisröst i mina kretsar :) *host* kika kompislistan *host*
Ingen har egentligen gjort bort sig Vem sa att jag egentligen inte är dum i huvudet på rikigt?..ni vet inte ett skit om mig eller hur?;) punkt slut som BewarE sa.
Vem sa att jag egentligen inte är dum i huvudet på rikigt?..ni vet inte ett skit om mig eller hur? Huh? :S Okej, du är dum i huvudet på riktigt :)
Beware kompis vote, står 3-0 till mig om jag räknar med att guran röstade på mig, lät som det iaf
menar, karlstad - karlstad - värmland - värmland, på kompis listan har dom varanndra :) synlig kompisvote så fuck det försöket :) tack till alla roliga kommentarer som folk drar så man kan skratta såhär sent på kvällen ;D
DMAt.. blir du ledsen o väldigt gråt färdig om du fölorar? förlåt isåf.. va inte meningen o såra en så kärleksfull liten kid. kontakt röst.. huh? taimarn har fortfarande min röst .. gråt inte för mkt nu. peace.
om taimarn vinner.. ska du inte börja gråta?, .snacka om att du spelar tuff när du igentligen har sound som en kråka. ja leker med mina rader precis som ja leker med ditt ansikte, du läser dessa rader o du märker att dina tårar rinner. låt din ilska komma ut.. så du kan skriva nåra tröstande ord tillbaks, ja bryr mig inte?.. vet du vem som vann? det va Taimarn med sitt svar. peace.. lek vidare o se vem som vinner ... hmm(taimarn?)
vem fan är du?! du är yngre än mig ditt äckliga jävla pissluder, det är kompisvote så sluta gråt för din polare sög denna ronden! Jävla särbarn "beware" "rappat 1 år" visa nått du spelat in då jävla kläng hora.. Kom inte här och kaxxa som att du är nått... "rappat 1år" gäller inte genom att hängt inom hiphop scenen i ett år din jävla wannabe, fuck you PTWI! BewarE my ass jag kommer och sliter av dig nagelbanden ditt sär... Jävla internet bråkare fuck you, skrev inte ett skit som var nått mot dig utom att det var kompis vote och att det inte räknas så vem fan är du att öppna keften?
Vem är det som har pms här? -.-
Eftersom att jag inte gillar övertydliga kompisvotes, så kan jag utmana Taimarn & Beware själv i en Battle&Chyper omgång? :) (sugen på att battla, speciellt fjollor ;D)
Vote: DMat för att taimarn är dum i huvudet
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
asså inse fakta.. " rappat 1 år".. och?.. då äre ju du som e dålig eftersom det e jag som äger dig?. bara för du blev så jävla knäckt av mina rader jag skrev på 20-30sec (freestyle). du frågar vem jag är?... maybe beware?.. är större än dig din nolla. ska ja behöva svara på allting o äga ut dig igen så vi får fortsätta såhär i veckor? ja pallar inte tjafsa över en vote. well ärligt talat.. DMAt din text funkade, men taimarns va bättre. om ni ser det som kompis röst skit i det.. men jag röstar ändå taimarn. peace. btw (orka Ch1ll lr?>,>)
alltså, kände bara för att battla så jag skojade till det men ni verkar inte ha bollarna som krävs i er :) jus kiddin'
Ch1ll.. orka battla dig, du visar redan nu att du är sämst. själv brukar man spela in freestyles på 5 min, men ingen ide o lägga upp här för ingen skulle tro en ändå. o Ch1ll.. du kan inte skriva 1 enda rad utan att tänka ordentligt.. ändå suger dom fett. ingen battle, vill ha motstånd. peace.
HAHAHAHAHA Beware,vad dillar du om? battla honom då för o bevisa att han är så dålig;) sitt inte o hacka på folk när du inte kan prestera bättre själv;)
(\_/) (O.o) (> <)
haha alltså sluta leka bra..... ch1ll är en sjukt bra skrivare, tycker att vissa rader han skrivit kan jämföras med sent (2004-2006) herr ågren klass, lätt :) bara att ågren flummar mer, och ch1ll är mer på våldsironi och det blir skit bra :P Och om du nu är så bra, ska du utmana han eller nån annan i klass med det:P
själv brukar man spela in freestyles på 5 min Gör det din skit bättre på något sätt? Bevisa att jag inte är något motstånd då? :D
tack för rösten spades, 4-0 :)
vissa rader han skrivit kan jämföras med sent (2004-2006) herr ågren klass, lätt Tack som fan! Men nu överdrev du lite ;)
haha, jag sa dock bara vissa rader:), vissa rader här ågren skriver är faktiskt inte så tighta som dom låter (han gör dom bra), och jag menar själva skrivningen :)
aja skit i allt.. det är inte jag som battlar DMAt. well.. röst på o se vem som vinner. peace.
Ch1ll vi kanske kan battla men inte nu.. har för mkt o göra just nu (netplay). osv.. ah du fattar. writar när ja har tid för det. peace.
fortsätt rösta folket : P 4-0 just nu
V: DMAt, total utklassning. Vill du vinna någon battle överhuvudtaget Taimarn får du ta och sluta enstavsrimma.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
tack för rösten nickes :) 5-0
niickees P16 Han enstavsrimmar inte?
Haha..vem var det som idiotförklarar sig nu da? ..ENSTAVSRIM My ass..det är mer flerstavsrimm i mina ögon. men aja DMAt .. visst du är bättre än mig nu..men jag skrev "fattar inte dina rader" för att jag hittar inte dom "rimmen" jag är ute efter. Men ändå..7-0 kommer ställning bli för jag tror inte det vänder nu när jag gjort bort mig i denna tråden xD Peeyz Ch1ll..jag har checkat dina lyrics på lyricism forumet..Du är faktist lite tidig ågren.
Haha du är inte dålig, har jag aldrig sagt taimarn : ) men denna gång gick det inte lika bra, och jag förstod att du la det för du inte hittade rimmen, men aldrig smart att hacka ner på sig själv utom för att knäcka motståndarn så han blir ord lös :)
Taimarn P15 Du får mer än gärna lämna en kommentar om du kollar :)
Jag lämnar aldrig kommentarer på andras texter för det är aldrig nån som lämnar på min.. (vet att det låter barnsligt och dumt) med jag följer den gyllne regeln. jag är inte battle lyricist det är därför jag förlorar battles, jag tränar just nu
fortsätt rösta folk : P inte klart ännu :)
rösta, jag behöver 2 röster, han behöver 7.. lägg på nu
haha DMAt bajsa på dej och eftersom du värckar va den ända som inte fatta va han säger så rekomenderar jag att du köper dej en ordbok och tar nå sena kvälls kurser i svenska V DMAt
https://twitter.com/#!/brazil_dougie