Recycle über alles Jag känns igen på folkilsken stil och våldsironi medans du är ett skämt som svensk porrindustri för du är värdelös, precis som ett frieri utan "Ja" en giv utan vad, ett liv utan val, en kniv utan blad och ett vi utan jag, då den soppan av ljud du spottar ut i det närmsta kan liknas vid chopped and screwed du lägger texter ännu sämre än Ken och Feven så den enda som vill höra är Helen Keller Stämmer upp till kampsång, både du och din pissidol kan bli upphängda i en flaggstång med fisketråd nu kanske du svarar: "DISSA INTE MIG! MITT CREW HAR STÅLAR OCH VAPEN!" men den enda backup du har är när du sover på mage och när jag bryter upp din dörr och gapar "DITT ÄCKEL, BONJOUR" får du byta lakan som växelkontor Du blir behandlad som rödeby behandlar mopedister åker på en helkroppsfraktur av mina knytnävars stenblocksnatur DÄR har du nåt att skriva i ditt "brottsregister" kastar en kniv i ditt stämband, smilar och hälsar *Vad fint ska jag säga?...eh*..."slit den med hälsan!" Jag slår in käftar tills de är igenmurade och tättslutande spottar flammor som eldslukare och sexskjutare och efterföljs av en stämning som ett lämmeltåg vilken är mer gastkramande än Demi Moore jag torkar bort allt glatt från era nyllen och rycker kontakten ur "Applådera"-skylten när jag väver ord i mitt rimblock med en spinnrock lämnar jag dig utan vänner, som Joeys spinoff Raggningsrepliker, jo visst har jag koll på dom "Hörru bruden, luktar den här trasan kloroform?" så jag får alla tjejer på fall, som snubbeltråd mot benen medans du får nobben av apan på djungelvrålpaketen påtal om tjejer, minns du det dåd jag begick när jag bröt mig in hos din sovande bitch lade en magnet under täcket ställde mig över henne, och tappade en låda bestick för att sedan skrika "OJDÅ, JAG RÅKADE VISST!" Jag och de mina, lämna bårhus sprängkåta, en blågul rättsplåga och om du skriker efter blåljus ska jag hämta en svetslåga Sedan tar jag dina barn ifrån dig som en misslyckad rättstvist hädanefter får de heja på änglar, som om de höll på blåvitt du ska få se sen, att din musik är helt glömd när jag ändat din karriär med en bar som ulrica scenström
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."