danz vs. C88 Douglas danz:Nu ska jag lära dig en lektion som tidigare häntBörja aldrig med att dissa nån som du inte käntDra upp basen så ska jag lära dig en ny refrängTa din gitarr och dissa mig men jag är bättre än dig fast jag aldrig spelat en strängVad tjänar det här till, vad är poängen?Du är fortfarande fäst vid din mamma i navelsträngenDu är 19 år och ni delar fortfarande samma sjuksängJag vet allting om ditt liv, du kallas mini-man, ochBara det att dina rim aldrig kommer vara bättre än minaSka berätta sanningen för folket här och det är lika med ingentingKillen här har inget liv, det han kallar liv är hans förbindelseSka berätta en hemlighet, när han var liten ville han bli ballerinaHan drömde om att få vara med i filmen "sining in the rain"Och alla borde få veta att du går på diet för att försöka bli skithetSå kom du och lek gangster för mig men jag vet din hemlighetNu har jag presenterat den, som jag sa den är i säkerhet..C88 Douglas:Försöker skada mig nu, men jagar bara din egen svanså det var snedsteg hela tiden så det måste ju vara danzJag ville battla någon som är mer än vass på att svamlamen jag blev utmanad av danz som visst tar sats för att ramlaAllt ditt bullshit om mig -- som nu ska vara så hemligtdu borde veta, pojk, att lögner lever kort som LemmingsÅ sexton rader till främling som du inte ens känner--de låter mest som skrivna om någon med helblinda händerJag skulle också kunna skriva sexton rader av skitmen det är faktiskt illa nog att jag nu inte har tid....----------------------------------------------------------------------Först till 5 eller 7, mig kvittar det
fan är det här, säg nått som nån inte har skrivit så får du fan en femma, för mina rader går fan ihop och det vare enda som jag tänkte på och dom är då fan byggda själv, "dra upp din bas blabla refräng, ta din gitarr och dissa mig blabla sträng", allting hänger ihop.. så kom inte och säg att jag baitat, så jävla less att alla kan hela världens alla rader.. shit asså :P