Ädel vs. danz 16 svenska! DanzÄdel du vill bli behandlad som en kunglig tjejOkej madamoselle, jävlarimej vilken grejDu tror du kanske vinner den här men nejMin första diss blev dålig men jag begår aldrig tvåSå det här blir inte svårt för jag tar all din supportJag slår dig järnhårt, nordens man tor kommer härDu är nog barnkär, battlar bara yngre jag äter dig som dessertTar allt du livnär dig på och skickar iväg det i ett kuvärDu är en hora som lever på drogaffär och säljer fittaDu lär aldrig ha mensbesvär för du står på huk och tar emot kukOch ber om sprut, du gör mig magsjuk för du lever på drogbrukÄr du svartsjuk på mitt ordbruk? börja med att ta av dig din perukVad ska du dissa mig med nu? Att jag har tjej? vafan du är ju gayJag vet att du har allt förskrivet mannen så ta och rita ner nyttAllt mitt blir handskrivet, därför blir det som för dig, mycket rivetOkej bara inse, jag har det största arkivet, så ta inte vinsten för givetÄdeldu kan snacka om dina arkiv, haha du är ju sinnes stördsom bara proppar in massa rim i texten, men utan innebördmen ärligt talat någon sämre än dej har jag inte hörtdu är inte thug, mer som en liten bög, så spring ditt nöttror du att massa små skitrim, betyder bra ordförråd?men okej jag går till baka till fritids, och rappar på ditt modersmåldu är sjukt ful, du kommer skickas till sjukhusmen du är slut nu, så sug kuk så lägger vi upp det på youtubeeller skickar runt det med bluetooth, och visar din brorsa och farsamen jag ska inte va dum, det kan inte va lätt för dej att leva när morsan är transaså du kan boxas och sparkas, nu när du är arg för att jag vinnerjag har bätlat folk med dålig taktkänsla men du min vän du har ingendu får en verbal påle i magen..du kan ju tänka på vem du batlar den dagen när du ligger och gråter i gravenså nu åker nog jag hem, från detta internett kaféoch när jag kollar tråden i dag sen har jag vinsten ska du setänk var det går fort med sexton bars, jättebra du får väl seatt jag vinner idag och nästa dag, nästa dag, osv...först till Fem!rösta gott folks#
japp, rösta nu whoa!
Hehe Ädel jag Tror du vann :) :P
hehe jo men du tog ju åt dej och började förklara varför dom var så, att du hade lite tid osv... alltså måste du hållt med mej;)