Lill-AnTezz VS Schmata 12 bars
fråga mig inte varför schmata skrev 11 rader, aja skit samma.. KOMMENTERA !
1-0 till schmata just nu.
Lill-AnTezz Sitter ner och skriver en diss till daniel nijad/ för jag blir känd så fort jag kommer in på ditt partaj/ Du är kaxig, och jävligt dålig, speciellt inte skön/ När jag är klar med dig så ligger du helt medvetslös/ Mannen alltså, sluta snacka en massa skit om bergsåker/ Men du blir piskad av din farsa hemma om du inte lyder order/ snackar skit om bergsåker, men titta på fattiga granlo/ din morsa heter toba, men egentligen tobak, och sånt finns i marlboro/ Så jag står och röker upp din mamma mannen/ För sist du gick på stan gick du med din mamma i handen/ Så jag plockar ner dig lätt, så battla aldrig Lill-AnTezz/ Det var du som pissade ner dig, och blev klassad som fjanten/
Schmata Lill-antezz du har nyss tagit sista steget inom hip hopen/ jag kommer slå ut allt fett du har i kroppen/ och gö så du aldrig kan resa den dära saken du kallar snoppen/ min mamma hon heter tooba/ din mamma hon heter anita o städar på våran skola/ Känn dej knäckt för det the crew vill inte ha dig/ fÖr din deodorant är myggspray/ Fucking bitch du kommer få så jävla mycket kuk/ eller föresten jag glömde du är ju hivsjuk/ efter som du knullar din mamma som har ett drogmissbruk/ jag avslutar den freestyle och hoppas att du inte blir sinnes sjuk/
Mclarzon is in tha house yao :)
peace !
|