fatnic vs marcuzz
först till 5 votes, inga kompisvotes tack!
marcuzz:
Du är körd för jag är inte på mitt bästa humör BÖG!, jag planterar en tumör i din äckliga röv shiet du borde ju bli snut, din fula idiot för tjockisjävel, det flyter ju munkar i ditt blod ditt fula tryne, är det de du ärvt av din pappa? jag slår vad om att du aldrig ens testat att rappa du bara försöker leka cool, ......med ord får se om du skrattar närja binder dig o leker med min elpistol jag attackerar som en vithajj, så du blir skitskrajj för jag levererar allt iskallt som i en ishall
fatnic svarar:
marcuzz, jag har längtat efter detta, nu ska jag krossa dig vi har dissat i chypers, nu ska det bli mer än en plojgrej hahaha, du säger att jag är gay, seriöst, är du helt jävla trög ska komma från en som aldrig fått fitta, skillnaden mellan dig å mig är skyhög jag krossar dig, som vanligt, jag börjar faktiskt snart bli van fast det ska ändå bli spännande att se, vilka som är på din sida av plan du säger du leverarar din skit iskallt som i en ishall ta på dig hockeyutrustning, så mosar jag dig, fan vad det small när du trycktes upp mot plexit, av en 14 årig hockeyspelare gissa vem det var, jo det var jag, jag behövde inte ens ta en funderare på om jag skulle köra en armbågstackling, eller en bording på den "tuffe" lille marcuzz, han som försöker spela hårding
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|