McTwist .vs. PuFF (12bars svenska)
Mctwist skriver:
jag släpper en bomb, som spräcker ditt såkallade försvar/ nivåskillnaden är stor, inte ens mätbar/ för den invalidaste ungen, på hela whoa är här/ han är keff som en pundare som snortar blåbär/ nej just'e han snorta vinlijsocker, kej ?/ jag äger dig så din tjej går över till mig/ kolla nu när jag droppar 12 feta bars/ you'r a freak man you look like you'r from mars/ du är en data nörd, sitter och spelar cs/ jag lägger det tung, med bra rim, vilken finess/ två kvar, men jag knäcker dig ändå/ så tyst nu för jag tar loss din mammas BH/
PuFF Svarar:
Vi tar det man mot man eller e det nått problem// Så fort du ställer dig upp , bryter jag dina ben// De e PuFF som knäcker dig o din fucktup framtid// Du e en liten pundare o de kommer du alltid förbli// Så stick härifrån för de e jag som e king// Du tar av min mammas BH man jag tar din mammas string// Du snackar om unge mannen vem e ungen här// jag borde döda dig huh ja jag svär// Du e så liten att du fortfarande går på pottan// Du e så liten detta lilla barnet går i 8an// Du e så liten o kännar pengar på att skotta// Du e så liten stiick hem din lilla råtta//
Inga kompisvotes! Först till 5votes is tha winner!
Sitter för maj själv redan klunkat halva vodkan Livet e härligt tills holken slocknar
|