McTwist .vs. PuFF (12bars svenska) Mctwist skriver:jag släpper en bomb, som spräcker ditt såkallade försvar/nivåskillnaden är stor, inte ens mätbar/för den invalidaste ungen, på hela whoa är här/han är keff som en pundare som snortar blåbär/nej just'e han snorta vinlijsocker, kej ?/jag äger dig så din tjej går över till mig/kolla nu när jag droppar 12 feta bars/you'r a freak man you look like you'r from mars/du är en data nörd, sitter och spelar cs/jag lägger det tung, med bra rim, vilken finess/två kvar, men jag knäcker dig ändå/så tyst nu för jag tar loss din mammas BH/ PuFF Svarar:Vi tar det man mot man eller e det nått problem//Så fort du ställer dig upp , bryter jag dina ben//De e PuFF som knäcker dig o din fucktup framtid//Du e en liten pundare o de kommer du alltid förbli//Så stick härifrån för de e jag som e king//Du tar av min mammas BH man jag tar din mammas string//Du snackar om unge mannen vem e ungen här//jag borde döda dig huh ja jag svär//Du e så liten att du fortfarande går på pottan//Du e så liten detta lilla barnet går i 8an//Du e så liten o kännar pengar på att skotta//Du e så liten stiick hem din lilla råtta//Inga kompisvotes!Först till 5votes is tha winner!
Jaaaaaggg är överlägsen .. tillomed en extra röst PAAAAHHHHH !!Tackar för battlen .... PeaCeeee////PuFF