mctwist vs. fatnic
12 bars, 5 votes. let's do this.
fatnic:
mctwist, jag vet inte hur jag ska droppa det här/ men det känns för lätt att kicka mot nån som är sär/ du battla fleshbuck ni skulle ha åtta rader/ du skev 16 och då fick alla spader/ du tror typ att man ska lägga så många som möjligt/ men vafan tror du, seriöst det är ju urlöjligt/ nej nu ska du och jag battla endast tolv/ jag krossar dig med min text och snart med min pistolkolv/ du suger på att skriva rader på engelska din jävla looser/ du skriver massa skit gå hem och gör dina språkgloser/ detta var min första diss men jag äger dig din bög/ nu har jag mosat dig allt som är kvar är en sophög/
mctwist:
du skriver om saker du inte vet ett piss om/ när du droppade detta måste du haft bråttom/ han kallar mig sär men egentligen är det tvärtom/ för såna keffa ungar som dig finns det gott om/ ganska starka ord från en oerfaren nolla/ sanningen är att han inte har nån koll alls/ smyger iväg med en öl från mamma och pappa/ dricker den tror han e full och testar rappa/ det låter skit men han är för dum för att fatta/
han dissar hejvilt med inget förstånd/ han läser detta och hamnar i chocktillstånd/ så backa undan för mctwist vann denna rond/
ehh, skulle man skriva nåt vettigt här eller? hmm..
|