Beskeen vs Trixan Svenska 2 ronder i 1
Rond 1
Beskeen: Det är klart det blir det ojämt som puckelpist för att säga att Trixan suger..är ju en underdrift Besk bossar battlen & krossar jävlen som tror "drive bys" bara sker i golfaffären. Dunkar till han likt en hembräntlangare tills killen önskar att han inte längre rappade och hänger upp han i en gren som en apa på skansen fast han kommer hänga där med en snara runt halsen så slakten är given, han fastna i skiten för ställer man sig mot Besk får man rappar för livet
Trixan: Okej, vi bestämde att battlen skulle va oberoende, klart jag vinner när det är du som kallas "fjortis-coolingen" fan vilket krystat och dåligt rim men ändå vinner jag, för du är inte bra, o dina votes kommer stå i singular. Denna dagen är värre för dig än när börsen rasade, jag hotar dig med blicken som om du va en av alla hörselskadade. Det kan inte va kul om man är sämre än sämst, slår dej tills du spottar så mycket blod att du dränker dig själv. Skjuter dig med så många kulor att det skrivs loser i pannan, idiotjävel, ditt smeknamn är förmodligen Highwon.
rond 2
Trixan: Okej känn dig utmanad, lyssna när Gud talar, Gissa vem som e pappan till sonen i din bruds barnvagn? Just det, that’s right, det är jag som e han, Jag satte på henne och hon fick arton orgasm. Japp, Trixan e här va ska du göra nu då mannen, du är en rövslickare, NÄSTAN som hushållspapper. Efter detta kommer alla fans att ge mig en high-five, för mina texter skjuter ner dig som drivebys. Du är en hustla men du blir åksjuk av drogrus, Du skriker ACAB men får ståkuk av blåljus. Du tror du är hård i mun, men din karriär går på grund, varför e du medlem på whoa, du lyssnar säkert på fjortisdunk.
Beskeen: varit med min tjej? du är ju bög & tycks glömma nåt!! att tjejer tycker du är avtändande som strömavbrott har snart betat av dej du har så klena rader att innan vi ens börjat så va du redan slagen så Trixan sluta skriv alternativt skaffa ett liv jag förtsätter köra med kanon rader som luftartilleri och är din överman med mer skills än du klarar av ända gången Trixan är en karlakarl är på barnkalas Besk är så hård att det måste va ett världsrekord hackar lite på killen och han uppsöker Läkarvård men dras ut ur sjukhuset & släpas runt husknuten mitt i vintern ..allt för att han ska känna sig utfrusen Först till 7 röster ..inga kompis votes (som ni borde fatta vid det här laget)
---------Reklamplats---------
Kan någon rösta? :P
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Yao Gillade många rader från båda men tycker Besk hade dom bästa =) Vote Besk!
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
Besk: Besk bossar battlen & krossar jävlen som tror "drive bys" bara sker i golfaffären. - Hehe :) Snyggt rimmat & fin sista punchline!varit med min tjej? du är ju bög & tycks glömma nåt!! att tjejer tycker du är avtändande som strömavbrott - Hahaha! Denna fick mej att dra på smilbanden :)men dras ut ur sjukhuset & släpas runt husknuten mitt i vintern ..allt för att han ska känna sig utfrusen - Bra avslut, känndes lite sådär men helt ok!Trixan: Skjuter dig med så många kulor att det skrivs loser i pannan, - Du hade en del bra saker i första, men inget jag fastnade för förutom denna.du är en rövslickare, NÄSTAN som hushållspapper. - Denna gillades :)Du är en hustla men du blir åksjuk av drogrus, Du skriker ACAB men får ståkuk av blåljus. - Snyggt rimmat & komiskt :)
Rolig battle att läsa, som brukar vara när trixan eller beskeen är i farten. Jag tycker det finns viss klasskillnad i denna battle. Skillnaden är att beskeen bygger upp sina rader så att de hänger ihop bra, och när den slutgiltiga punchen kommer så syftar den tillbaka på allt som skrivits innan i dessa två rader, om ni fattar. Försök att få båda raderna sammanhängande Trixan! Annars en bra battle från din sida! :)
Därför röstar jag på beskeen .
Tack Snee för rösten och Ch1ll för den utförliga motiveringen (sånt gillas)
Beskeen skriver lite bättre överhuvudtaget, även fast rond 2 gick på ungefär ett ut. Rond 1 var dock en klar vinst för Beskeen, så han får min röst.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
3-0 till beskeen :P och tack ch1ll för den utförliga komentaren och jag förstår precis vad du menar :) tror besk kommer vinan me 7-0 men jag tar gärna revanch en gång sen och då ska jag försöka ha mer sammanhang :P
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Beskeen du droppa det glödhett som vanligt.. Nästa gång, testa att ha bara lite mindre liknelser & nån mer hård rad.. Trixan Du var helt aight. Men din text föll mig tyvärr inte i smaken så mycket.. Vote; Ingen.
be the change
tack för rösten App och tack för kritiken jack Blev det ingen röst för att det skulle kunna räknas som kompis röst eller för att båda va lika bra/dåliga
Ehh låter annat folk rösta istället för mig, jag vet iallafall vart min vote hade vart .. :-)
be the change
Vote: Beskeen . Du var stört skön ! ------------------------------------------------------------------------ Im Snaiider And Im The Shit Så ta tag i ditt egna så tar jag i mitt.
4-0 :/ :P
Tack Snaiider kul att du gillade
4-0 upp ;)
Skulle gärna vota på Trix eftersom han är min fina vän :) Men Besk tar Trixy med hästlängder, så sjukt bättre rim och sammanhängande rader och bra punchlines/liknelser. Vote: Beskyboy.
Dra åt helvete!
tank you Enter för rösten och det uppskattas att du visar att du inte är en kompis votare fast så stor skillnad är det inte hans: "Du är en hustla men du blir åksjuk av drogrus, Du skriker ACAB men får ståkuk av blåljus." va fint rimmad och rolig=) lite fler sånna rader så tar han mig snart 5-0 pz
okey 5-0 hehe tack beskeen ;P vill ha revanch nån gång.. :P
ska vi säga att den är avgjord eller vill du ge det några röster till?
det kan ju vända ;) nee vill inte bli slagen på nollan, vill ha en röst iaf :D jag får hoppas att jag får en liten röst :P
Sjukt bra texter båda två! :) Men om jag ska rösta på någon: V; Beskeen
Röstar för trixan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe grattis till rösten Trixan=) skönt att slippa bli nollad 6-1
hehe jaa ni blev jag glad :) 6-1 jippy, ett poäng:P
tack
xtrazie
Okej känn dig utmanad, lyssna när Gud talar, Gissa vem som e pappan till sonen i din bruds barnvagn? Fn va bra:D den gillade jag, så ägd han blev ;) v: Trixan
haha tackar 6-2...jag närmar mig sakta men säkert :P
hehe japp ;) ..får se om någon kommer med den dödande rösten ..som liemannen;)
Tack Arniish ..vore kul att veta vad du tyckte va bättre med min text pz tack för en god battle Trixman ;) 7-2
hehe okey 7-2 .. jaa tack för en god match:P vill du köra en till? :)
Trixan, "Skjuter dig med så många kulor att det skrivs loser i pannan, idiotjävel, ditt smeknamn är förmodligen Highwon."... Vad menade du med det sista ? Jag skulle vara stolt om jag kallades Highwon ;)
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
Roopiin P18 Highwon betyder typ idiot, blåst, dryg osv. :P
Aa vet, trodde han menade själva gruppen Highwon ;)
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
trodde att du menade ?eyvan som utalas highone och betyder djur på arabiska ..används som ett skällsord ;) se hur olika man kan tolka saker=)
Hehe ja fan :)
haha där ser man XD