hahha mini mc fat Slutet på min karriär, skippa struntsnacket För din text flyter på typ som en betongklump i vattnet du är riktig gängsta, använder uttryck som "cuttar & fucking" jag knullar din mamsing, ba mumsfillibabisch gd damn, faan du är fulare en ringaren i notre dam och jag har din bicth här nu, och vi kör doggystyle du vet, bakifrån, men nog om det, du har ju det svårt du har ju hunnit levt 14 totalt galna år Ärligt nu, faan du var bättre en mig :( HAHAHHAHAHAHHAHAH, NOOOOOT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rubbergum robbi okej här kommer en snabbis till svar tillbaks jag tar mitt ansvar och styckar dig i närmsta badkar orka släppa bars, på ett äckligt barn som heter (rubbergum robbi, tar den där bak) japp, han tar den analt, jag frågade hans far och hans sa: jag våldtar han varje dag åååh shiet, ditt lilla meningslösa offer varför en försöka mot den stenhöga bossen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
marcuzz.. du är jätte tuff okej jag erkänner/ men börja inte grina nu när omspänner/ denna tråd, så att du läggs på rygg/ nu är jag efter dig, du borde känna dig otrygg/ kallar mig gangsta för att jag andvänder såna ord/ jag behöver inte ens kicka detta, battlen är redan avgjord/ senast jag kolla hette det inte bicth, det hette bitch/ you'r like a homophone, you only do it one way, snitch/ här kommer det alla har väntat på, du är som borat/ jag krossar dig, avslutar med ett gapskratt/ HAHAHAHAHAHAHAHA..
ehh, skulle man skriva nåt vettigt här eller? hmm..
de här blir sista dissen mot MC fisen ah shiet mayn, din diss var bögig öppna käften, jag är pissnödig glöm din dröm, din knubbiga jävel jag stilar till max, jag är kungen i världen du och hela ditt crew är trögtänkta går in på google o klickar på närmsta böglänkar jag är inte rädd för dig din nolla, du är bara till besvär borde låta dig sitta på min tron & visa dig vrf jag ä bekväm
Marcuzz din sopa varför skriver du än ? Dina rader är inte värda ens 10 spänn. Som att du skulle vara kungen i världen. Snälla du, stick från Whoa, tänk på omvärlden. Med ditt "ah shiet mayn", din hobbeyneger. Ta ditt pick och pack och ta med dina kolleger. Här har du ingenting att hämta. Din tron ? Du måste skämta.
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
Nej men är det inte ropin, från "en annan del av köping" som alltid ska komma o klaga med sina nödrimm försvinn, för jag levererar galet tungt vafaan??? är det pungen du har i mun kolla dig i spegeln så ser vi vem som är hobbyneger, mannen du går med wutang jeans och moppekedjer runt halsen så plaaaow i ditt ansikte räkna ut de här ditt mattesnille du+är+dålig=
marcuzz, bara försvinn , logga ut fly från ditt liv genom whoa punkt nu försöker fly från verkligheten genom whoa , men vänj dig det enda jobbet du kommer få är kopparn du säljer men det är ditt liv, inte mitt så det är du som bestämmer men korgen under kjolen på din mamma kmr inte hålla i längden men slösa bort ditt liv , du kommer inte bli rappare för zigenare i sverige kommer alltid va tattare
Mölndal
för zigenare som du kommer alltid va tattare ska det vara på sista ..
Mölndal
okewj Alla vet att whalz har ballz of ägg yezzur, där var jag lite lagom fräck säljer koppar, zigenare, shiet allt saknar sammanhang så jag ger dig en vacker spark så du hamnar i Amsterdam yeah, jag puttar ut dig från rummet så du hamnar på hal is, sen får du pucken i pungen kablaow ett slagskott, som träffade för att döda så glad påsk, din lilla höna
Alla mobbar dig marcuzz, varför drar du inte bara . Allt jag skriver kan du ändå inte besvara. Du skriver rader du inte ens fattar. Skriva såna grejer som alla missuppfattar. Du är en som söker uppmärksamhet. Mannen du är rökt som cigarettpaket. Tror du är så cool med dina slangord. Om jag fick välja så skulle du och ditt ordförråd ligga under jord.
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
vi lever i ett fritt land, så gör ditt jävla val för nu bär det av med en jävla fart "du är rökt som cigarettpaket", man röker en cigarett inte paketet, din lilla fiskstjärt, jag kickar de bäst när jag skriver en text som riktas till dig du dissade mig, så jag pissar i din käft, yes yes okej jag erkänner, jag nödrimmar den mesta tiden men de blir endå skitsoft hiphop som framställer dig som efterbliven
marcuzz.. du kallar alla skitsaker/ jag vill cutta dig isär som en motorsågsmassaker/ kolla hans face man, han ser ut att va eftersmaken/ på en, jävligt snuskig vätska som han hittat i brunnen/ sanningen är han kommer direkt ifrån slummen/ det är inget fel med det, han är säkert väldigt ''ghetto''/ you'r ugly man, you look like a gecko/ alla dissar går till dig för du är ett lätt stycke/ du är keff som ditt misslyckade musikstycke/ du droppar 5 dissar som alla vart missar/ du skäms över dig själv när du inser att du kompromissar/ kolla alla nödrim han lägger, han är whack/ skulle inte förvåna mig om han går på crack/
mctwist du skriver en massa skit o ingen fucking flow gör de du e bäst på sitt ner and blow ville du battlas , kom hit din lilla hoe så vi kan ta de igen o kalla dig en snitch för du e en liten hora , ja en fucking bitch de första du får de e kuk som jag ger du e en liten hora bre , som jag ser såå kom du igen o kalla in fler jag avslutar här behöver shii skriva mer
Sitter för maj själv redan klunkat halva vodkan Livet e härligt tills holken slocknar
puff din jävla nolla du snackar bara skit om du vågar dissa mig sen är det som att leka med dynamit du är så ful och du kallar dig för puff varför du gör det är nog för du fastnat i din mammas muff du tror du kan dissa folk hursomhelst fast du blir ägd av exakt ALLA även fast du är äldst nu drog jag en kort liten diss till dig det behövs inte mer att knäcka någon som är gay
piffidi puff... vem är han, han som kaxar och sen sticker?/ nu blir jag sur och så jag punchar dig med micken/ han kallar mig hoe, men vem är det? dickhead/ du är så keff man ja du är ju helt damn whicked/ du röker på och halsar sprit sent på kvällen/ sorry man men din morsa, hon e på smällen/ gissa vem som gjorde det,jo det va the twister/ nu är det min tur, vill du möta mina fister?/ så håll tyst innan jag slappar dig med dicken/
men mctwist din jävla lilla nolla vad tror du att du gör sätt beats till din text och det skulle vara sämre än en barnkör du ska dissa personen över, men du kanske inte vågar dissa mig men det är ju helt förklarligt för jag krossar dig din lilla gay du tror att du kan rappa och du baitar ifrån låtar nu när jag dissar dig är det nog bäst atta du har livbåtar för du kommer läsa detta och sen kommer du börja grina för du hade ju en dröm, att hänga på whoa och skina men den drömmen kommer aldrig slå in, det fattar alla när du var liten var du det lilla svarta fåret som alltid tjalla nu har jag kickat 11 rader, det kommer en till för jag pallar inte mer, vågar du läsa allt din lipsill whyzzzzzz
tjockis bigmac, läs riktigt noga nu, för nu droppar jag en diss du sover så gott, när du vaknar kommer du inte fatta ett piss nej vänta du sover inte så gott för du sover på ett loft din fattiga jävel, medans jag sitter här och har det soft försök inte utmana din överman grabbhalva det kommer sluta i katastrof, snart så kommer en skottsalva av tunga jävla rymes, och med feta grymma flow jag kommer få vänta 400 år på ditt svar, du är så jävla slow du skriver gästboksinlägg till folk och frågar om dom vill möta dig fem minuter senare skriver du kom igen nu segis, jävla fyllegrej du fattar väll att ingen vill mosa dig, du är nog förnedrad av fatnic nej nu skiter jag i detta, för jag tycker synd om dig och din lilla dick
:O det där var sämre än den första, du battlar mot den största/ mannen snackar om hur jag sover,va?/ du langar 12 bars som tog dig en timma/ lär dig att rappa innnan du försöker glimma/ snackar om att jag är fattig, javisst/ men tänk efter innan du går upp mot the twist/ du droppar 2 dissar ''väldigt tungt'' på mig/ jga behöver bara en för att krossa dig/ booom, jag droppar det tyngre som en bombtattack/ en slag på kinden, du får en fet flashback/ du är keff som en retard, en efterbliven polack/ så steppa ner för applåderna är till mig, tack/ akta dig, jag har en Glock i mitt handsfack/ ;)
mctwist , du borde kallas råttan jag tar de med din mamma först på sängen sen i soffan du kan inte stava nä du skriver helt fel de här e ingen lek huh! nä de e ett spel så kom du mayn , svara tillbaka när PuFF kommer in haaaaahh o börjar skaka du snackar om bomber jaa de e sprängdeg så kom du nu mayn va inte feg jag kommer in o fuckar dig, ja de e ju Jag, nästa gång du skriver så skriv nått bra
e de kuk du vill Ha, tyst nu va , elr va de nått du sa? stick nu haijt bara dra !!!!!!!!!!!
Sitter för maj själv redan klunkat halva vodkan Livet e härligt tills holken slocknar
du tjatar om kukar, vemfan är bög här ?/ sluta dissa mannen du är bara till besvär/ varför ska jag bli kallad råttan?/ jag äger dig, fastän jag bara går i åttan/ tobbe, it's to-be or not to-be a rapper/ för mig är du mer än dasspapper/ som torkar upp skit som andra slänger ut/ nu tar vi för keffa puff en tyst minut/ - - - - - - japp nu är jag klar med att dissa tobbe/ bara en fråga, smakar skiten gott bre ?/
du snackar om bögar akta så din hemliget inte kommer fram du nämner mitt namn man jag känner mig så skam och på tal om skiten smakar gott? den skiten elr kuken i munnen du fått du snackar om skit när du luktar fitta nä men kolla lilla grabben som jag hitta va e du en grabb elr e du en tös hahaha du e förliten en spark o du e medvetslös du lekr mycke men fortfarande inte starkare han går bara i 8an o e en liten knarkare såå skäm inte ut dig för dessa folk gör de du e bäst på sug kuk o rök holkkom tbx när du e vid min nivå !!!!
Mcfis Nu är jag tillbaks här med farliga flygvapen räcker gott o väl för MCfis, fast jag är nyvaken du är pundarkillen med knullansiktet vars favoritmovie är timon & pumba filmen vill du möta mig på gatan lr kanske i växthuset? du kommer lämnas bunden med dina stämband runt pungen avslutar nu, laddar, siktar, avlossar min glock, medans du står o kastar badbollar
marcuzz din fula jävla pussy kom tillbaka när du kan dissa det är därför jag äger dig, det är mig dom kommer hissa högt upp i skyn, så alla kan se när jag krossat dig vafan snackar du i när du påstår att du har flygvapen, eyy dom enda flygvapen du har, det är mina dissar som du kommer kopiera och langa dom i nåt annat forum och där kommer du regera men det är ju för ingen i det andra forumet hänger i detta och då ser dom inte heller att det är fatnics dissar, han som är etta sen kan du sluta snacka om att du ska skjuta med din glock vakna upp ur drömmen, du spelar tvspel och är 120 kilo tjock den enda glock du nånsin kommer att ha, är när cheatar på cs med dina jävla wallhack och aimbots, nej nu fan är jag less
fatnic är rund och fattig, ....gillar plastkrig med mctwist "fatNic strikes back " och yes, he really strikesback I bet ya, watch u man cuz he'll fuck ur tight ass Din röv var så stor att mctwist tärde ässet man skulle lika gärna tro att du var från fjärde världen inte för de betyder nåt men.... MEN! nu ska ja gå o gråtta för ja inte kan komma på några flerstaviga rim! eller några vokalrim alls,
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Shiet ännu mer skit, det bara langas mer & mer
och du har fel, jag lirar inte spel, aldrig gjort det
men du verkar veta en hel del, din lilla CS knatte
wallhack & aimbots, shiet, bara kyss mitt arsle
vet ej vad skiten är, men jag droppar allt skitläskigt
du går i en vitklänning din pisskärring
steppa mot mig och det blir beaheading
http://www.exet.nu/html/video/chechclear.shtml
GhostfaceKillah, du säger jag är rund och fattig sluta snacka massa skit när du själv är så jävla tattig vaddå gillar plastkrig med mctwist jag känner inte han vi battla först varran men sen blev kompisar, määyn och marcuzz, har du inte lärt dig att du ska hålla din käft tyst för du tycker inte det är roligt när du ser mitt ansikte i din tjejs byst du kommer med massa skit, gå hem och lägg dig din lipsill du skickar en länk, på en amerikansk soldat som satt sitt liv till du tycker kanske det är roligt, det tycker inte jag men om fortsätter att komma med dissar din fag så kommer det snart upp en till film på internet den filmen visar när ett till mord har skett
marcuzz P18 du är ju helt sjuk i hela skallen
har bara lust att sparka av din balle
att du kan bara titta på sånna sjuka filmer
så jag kommer ser till att du aldrig mer ler
spelar tuff här på whoa, alltså shit bre du måste bara vara så cool
alltså du borde sitta i en jävla rullstol
du är bara en av dom människor som bordes skjutas
du är sån jävla baktiere som borde besprutas
och jag längta redan tills
fatNic lägger upp filmen på dig
så får du ser om det är lika roligt att vara på samma plats som soldaten,din jävla gay
P.S du är sjuk i hela skallen o jag mennar det
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
marcuzz, du snackar massa skit haijt låt maj se allt du snackar om har du sett på TV kom nu mot maj haijt om du vågar bree du e precis som mctwist en smutsig liten knarkare Hela Whoa vet att du kommer att förlora ska vi snacka om mammor javisst din en hora Så kom du från börjar vi tar de här o nu en sak glömde jag,, VEM FAN E DU?? o när vi möts så skrik inte efter nöd ett skott i pannan man du e fucking dödP.S som hampish sa du fucking sjuk i huet !!!!
nej, nu är jag less, vafan betyder maj och haijt?/ kom ner till ö-sund och plocka en fight/ du är cp, kallar mig knarkare?/ passa dig din fitta, jag sparkar'e/ din morsa är keffast, det bara e så/ du och marcuzz, ni är soulmates/ you'r both more fuckt upp then Bill Gates/ ghetto marcuzz, filmen passar inte in här/ att du hotar med att skära av nåns huvud sådär? (ge upp)/ ja nu har alla fått nog, ni är härmed väldigt sär (din mupp)/ oj, det har ni alltid vart, mitt fel/ båda ni är keffa man, nu får jag frispel/ lägg rappen åt sidan och lägg av att tro' va/ gör alla en tjänst, och dra ifrån whoa!/ asså marcuzz, du mååste ha något fel, vad tänkte du när du la upp den där filmen ? :o fyyfaaaaan
Oj mcfis, tyckte filmen var läskig, hahahha Ahja, inge hat, jag är glad, varje dag käkar massa chocklad som är underbart jag är en rimmsoldat, & det är helt klart att jag får dig att bli en självmordskandidat för jag langar det bra, men skrämmande på samma gång langar en brandbomb & en tampong i Mcfis kalsong ohh förlåt, var visst lite dryg nu men så blir de väl när man är uppe 24/7? hah? okej jag kan fortsätta, att få hiphopen ändrad kompisar käftar, men kom om du vill testa för du är pinsam, cruisar i en merca med rostiga fälgar fattar inte hur MCfis orkar, snälla stäng igen din mun känns som om du haft rimtorka i ett helt millenium
R.I.P. man, respekt. Ja varför ska man leva ja varför finns det död Jag har nu förlorat, hela mitt liv och min livsglöd// Tänk er ett liv utan död och kinder med, fallna tårar Att förlora nån känns i hjärtat och det bara sårar// Man bara gråter, när man ligger där på sängen Tro inte på det som sägs om att allt blir bra i längden// Vad är det för mening med att födas när man ska gå bort Många lever länge, många dem dör alldeles för fort// Jag vill leva länge, en längre tid, för att kunna leva livet Dem som är dömda att dö lever ett, uppgivet liv// Varför ska man vara uppgiven när man kan ta vara på sin tid Men dem vet nog att dem har ingen framtid// Varför finns det personer som bara vill döda folk Dem som dödar folk göra det ofta med en dolk// Dem som dödar folk gör det för hat eller annan orsak Dem som är torpeder använder sitt vapen som en leksak//
Crüel town, it's a Crüel town...
jävligt nice text.
marcuzz, din fula jävel, du säger inget hat, att du är glad vet du vad, det är fan inte jag och det blir inte bättre av din ballad jag hatar folk som tror dom är bra, när dom inte är'ett du säger jag ska självmord, och det ska komma från blåbäret din bög, din fejja ser ut som ett jävla tryckfel du säger att du käkar choklad, din finniga jävel du säger du är uppe 24/7 , jag måste förklara den biten du är uppe till 18.36, du har vänt på skiten det ska stå att du är uppe till 24 minuter i 7 nej nu ska jag gå och knulla din bonde till fru
Mcfis, har du någonsing lagt ett tight rim? Knappast det är lika troligt som att se en hajfilm utan hajjar du är platt som min plattskärm & stinker kattstjärt jag är bättre en bäst, & du är sämre en sämst en käftsmäll, och du lär falla till marken tillbaks till kattsanden, bara godnatt mannen du är säkert en som som sitter och dricker oboy med din bro men ärligt talat, ta det inte personligt, jag är bara här på skoj u know
nu börjar jag lacka ur här era fega små slem dissar du mctwist, senast han skrev var ju år sen marcuzz, varför dissar du inte mig, din fega hora kanske är det för att jag är bäst och du kommer förlora men du kan ju endå göra ett försök, till att dissa den bästa fatnicen, han som äger stället och är här för att festa hurru baitarn, varför snor du mitt forumcitat hitta på ett eget ellet skriv inget alls, vilket jävla prat det står att du är arton, du dissar som du var fyra forsätter du med det här, är det du som ditt liv äventyra
oj förlåt då fatnis, din lilla bärfis du är en skit, medans jag är elit asså du måste vara sämre en någon på whoa för din lilla hora, i din text fann jag inget flow men jag däremot flyter & skryter bäst du går omkring med en blygdläpp i din ryggsäck jag är kungen din dummer, jag är nummer ett du stinker pungsvett, för du har runkat till gubbsex skriver väl 2 rader till, så du kan fortsätta gnälla men innerst inne vet du, att jag är din insperations källa
men seriöst, först trodde jag att jag skulle få nåt motstånd du är dum i huvet, vart är dina rim, du borde inte tillstånd att göra så totalt värdelösa dissar så som du gör nej du borde lyssna på mig, ta åt dig nu när jag dig förstör alla användare på whoa, snälla dissa mig så jag får nåt att bita i för dom keffa jävlarna som dissar mig nu, dom får snart fatnicfobi det är när man har blivit mosad så många gånger, att man blir rädd för kungen och kungen det vet ju alla vem han är, de är ju fatnic, jag är snart tvungen att dissa någon grymm , som roopin eller msoe, dom är bra men det vill jag inte, hellre bli homies u know, det är det jag vill jaa
Fatnic nu får det fan va nog Har du inte insätt det var i första ronden du dog Fatnic tror han e cool och kallar folk för "släm" Snälla nån berätta, han e VEM!? Du ser ju hur det går att dissa med mig Haha att det bara blir Fet jävla slakt med dig! Fatnic att du inte ser att du dissar fel kille Väntar på ett svar så berätta vad du ville!
mrykw - no shit
hahaha hurru galenskap, den galna professorn jag skrev inte släm, jag skrev slem, vaddå vem om du undrar vem, är du nog ensam på whoa för alla andra har slutat dissat mig, jag är för bra du är 15, och stavar sämre än den där ocka läs riktigt noga nu, för det är dig jag kommer knocka du säger att "det blir fet jävla slakt med mig" HAHAHA, ska komma från en som aldrig rört en tjej jag kan berätta vad jag vill, eftersom du inte har förstått JAG VILL HA EN RIKTIG MOTSTÅNDARE, du åker på en nitlott nu när du dissade mig, det måste jag säga, dåligt val seriöst, gå och läs harry potter elr nåt, jävla bokmal
OKey Fatasshole, tillbaks med lite kvällsrim Slunga fram en hand, när jag rullar fram du får en pungspark ba chip chup plaaaouw battla mig en kväll, och det lär bli en spooky night Din jävla ringaren i notre dam look a like jag rappar det cleant, backar inte för knarkarsvin käkar vemsomhelst med gaffel och kniv, om vi snackar beef ja är en dryg jävel, spottar det galet läckert sparkar upp bollarna i halsen pådej, så du får 3 adamsäpplen vill du möta mig, jag är för faan biggedy big jag har förklaringen till sperman i din skit, du är transvestit chickie plaouw, de är miggedy mackan som pippar din mamma medans du o dina homeys pippar varandra gör som jag säger för, jag är hiphop prinsen o du är en simpel nolla som runkar till pokemon filmen kommer med rimmen, som bomber i strider så ni ligger risigt till som en som somnat i bilen
ska stå, så du ligger risigt till som en som somnat i bilen
fy fan, hur kan du gå under marcuzz ingen vill väl bli nödrimmad på horguzz jag kör över dig tyngre än en skolbuss så nej, du kan inte få skjuts skär i dig som en skjutdörr på vernandan slår dig svart och vit som den japanska pandan så tappa inte andan när jag lämnar dig skändad skyller ditt snack på mitt bling, att du vart bländad? Jag är en stjärna med cosmeticahy du är ett stjärnfall som fallerar bort i skyn tror du ligger på toppen i denna topic när du egentligen är floppen aka fat lic
så skippa snicksnacket
motsattsen till vackert
det är du även om du är maskerad, finns ingen undanflykt
*stick* du vart nu av stajl infekterad på ett ryck
oooooh, mackan du ska sparka mig säger du, jag blir så rädd fortsätt att hota mig din bitch, så ligger du snart på din dödsbädd hahaha ska du pippa min mamma, jo men det tror vi på, visst ojojoj, lilla mackan, som inte ens hittat din egen kvisst sluta säg att du ska pippa folk, du är oskuld och kommer dö så tyvärr för att jag säger det, men du kommer aldrig känna en bh men seriöst, stajl, du drar vissa rader med 11 ord, nästa med 3 joo men det är ju skönt flow, tror du nån på tycker de' nej inte nån skillad iallafall, haha du snackar om nödrim och skit säg vad du vill, men du vet att det inte är sant, nu har du åkt på en nit
Tjocka nicklas, ganska fet men aldrig tung/ Sluta skriva börja sjung för du suger ändå pung/ Som ett luder, sänker kvalitén på utbudet/ Så bjäbbig, som en pudel du blir skjuten i huvet/ Det är ju dock en liten tröst, att du har mansbröst/ Större än din morsas röv men hon har mörkare basröst/ ... Så det finns inget behov av att dissa FaNic/ Lyfter på mössan och lämnar scenen, kalla det ett hattrick ;) /
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Pojo, du säger: Sluta skriva, börja sjung. Han kanske skriva keffa rader, men du är Bert Ljung. Jag sliter dig i bitar, som en kyckling. Varför är du ens medlem ?, din gröngöling. När du satt i sandlådan, så dela jag ut cigaretter. Du är Karlsson På Taket, och jag Svarte Petter. Du kommer aldrig över den nivå jag e på. Jag kör Ferrari, du kör Renault. Ser du inte överklass skillnaden mellan oss ? Du har samma midjemått som en valross. Så pinsamt att battla keffa dig. Det är du som ska sluta skriva, Wannabe Dr.Bombay.
aah roopin Du kör ferrari, om vi snackar leksaksbilar kastar nyslipade pilar på din flickväns slida jag har en fråga, och jag söker ett svar hur fan kom du till? måste va ett provrörsbarn för vem fan hade viljat knulla din äckliga mamma jag laddar & siktar, och sparken träffar din panna men nu är det dags för avslutet jag blir avsugen av din bitch här inne i radhuset
jag tror det är du som känner dig hemma bland leksaksbilar, P 18? du sitter på whoa och ljuger marcuzz är egentligen ett spädbarn. Jag berättar villigt denna saning medans jag småler att sparka någon i pannan när du själv vrikar din fotled. och för att prata lite gott om mig själv, utan misstankar så är det jag som vinner det här och du och din mamma älskar varanadra.
TS är ett troll :)
Ditt namn är 1fel och det felet sitter nog i huvet du är lika vass med ord som en spets som är kluven du pratar om mammor fast din egen tog på dig i duschen jag vet inte om det är värre än att battla dig ush men hörde din flickvän tog självmord efter natten med dig i sängen om man fick pris för att vara mest patetisk får du maxpoängen om det skrivs i aftonbladet att du tagit självmord efter detta kommer jag gladeligen skratta tills jag blir överhettad
1 fel- kommer in här och ja vet jag e sen. men doncribbes text var dålig ja tar upp den ett steg. för du behöver lite mer fan ta å vakna från drömmen. ja sympaterar till din svaghet du vart stenad till sömnen. du knaprar piller och du blir härligt yr. men battla e dumt när man möter immortality ja har härdad hy, du får slag när du ser mig. så far å fly, ja ett slag som jag ger dig. en liten sak som jag undrade, vart fan e dina rim. din jävla pundare, med ett tjejigt namn som ***. haha peace
Great som Tony Tiger!
Alla hatar på mig, jag säger: STRUNTSAMMA jag knullar er alla, för jag är guds pappa bara att buga & tacka, när jag släpper min text för era skillz finns inte ännu, typ som er skäggväxt rätt fräckt, när jag rimmar & skapar dissar fresh 2 death, så jag pissar på din begravningskista jag är bäst, skriver galet cleant jävla Kayne west, wannabe du glider med en risigbil med en skitstil med småglin på din fritid, jävla pingvin Roopin & fatnic, nerbäddade bland kuddar så öppnar dom käften & smakar på varandras pungar DonCribbe, 1Fel och Silver_k kan bättla alla er på samma gång, jag vinner endå så spring härifrån, eller just de, menar logga ut för alla vet att 1fel har odlat konstgräs på sin kuk