SOJ vs PuFF 8rader (svenska)
SOJ Skriver:
Jag atombombar dig, medan du inte uppnått laglig ålder för smällare// Spelar hård, du har en död hamster i ditt rum, jag har en kyrkogård i min källare// Som battlerappare kan du börja vänja dig vid att bli refuserad// Gör som resten av ditt gäng, bygg en ny karriär som prostituerad// Obevekligt tvingar jag dig att bära ditt kors uppför kullen// Dags för dig Puff att ringa in resten av räddningspatrullen?// Jag slår själv in spikarna, finner nöje i din förtjänta avrättning// Tillskillnad från Petter kommer du aldrig ens uppnå status: föredetting//
PuFF Svarar:
Man va snackar du om hör fortfarande inget , bara en massa luft// Du vet vem du snackar med e Puff Puff....// Man vem battlar jag mot ? en fucking ligist// Du borde vänja dig vid att bli knäckt som en diss , tro fuck heller att jag e din kompis// Ja jag snackar hur jag vill, Ja jag kan snacka om mammor , jag kan snacka om min kuk// vänta nu lite här , har jag glömt något , jo din syster o din brud// oj oj oj Blev lilla pojken ledsen eller sur// Nu när jag fucking Käkar upp dig som ett djur//
Först till 7 vinner :) Inga Kompisvotes :)
Sitter för maj själv redan klunkat halva vodkan Livet e härligt tills holken slocknar
|