R.T vs PuFF 8bars (svenska) R.T Skrev:Dags för mig att lägga mina barz//Det är lugnt om du inte kan svara tillbaks//Kanke vi träffas senare idag//Då kan jag ge dig ett råd att säga upp ditt medlemskap//på tal om rhymes kan ma säga GEt Lower//Spelet är över game over//Om du skulle odlat skäg skulle man kunna tro att du var promoe//Sista raden tyvär vi ses din homoe// PuFF Svara:jag e James Bond mannen 007//jag e utanför men var fan e du??//puncha man snacka inte skit svälj//använd inte ord som är större än dig själv//säg vad du vill , jag skiter i //du e en thufvesson o de kommer du alltid förbli//höger handen e det enda som får nått sex//hur kommer det säg att alla utom du har knullat ditt ex// Först till 7 !!
egentligen inte värt att röstaför ni måste träna:rim, flow i texten, punchlines, sammanhang o.s.vmen rösten går till Puff... för sista raden var duglig
Elr hur!! man han har helt fucking rätt!! va e de , ledsen för att jag knäcker dig ??? Fusk hit o dit mannen ? Haijjt skit samma Bara Rösta !!!!/// PuFF , Alltid redo för nya Battles !!.....:):)