KejineL VS wNK
wNK: Hey you fucking faggot. Im gonna exterminate you like a maggot. You cant hack it. See your face walk to it and smack it. Fucking haggot. How do you like that shit? Put it to your mouth and lick it. Give it a little kiss. Wanna sip on my piss? Alright fuck this. Gonna leave and smoke my cannabis. Shoot you with my gun, i won
KejineL:
I guess we got a homo here rappin bout his dick well at least hes not yappin off bout his piss oh my god!he is! I bet he even eats his own shit! and you really shouldnt be talkin about guns, B.I.G u betta have shot me, cus dat talk'll make u R.I.P u rhyme like u havent even lost yo babyteeth so get at me again I wont play nice, so save it "G" an just like u said yoself youre just a maggot so I promise u if I see one creepin Ill smash it 12 bars?!,nah, cus now Im just gonna laugh hard.
Först till 3 vinner
Ever since the moment I was born, I've been dying.
Hehe vada skalla mana säga. Mana skalla säga: Kejinella
tackar^^
haha kallar mej "faggot" o vill att ja ska suga av han. vilken drottning. hahahahah
Kör ni med kompisvotes så får wNK min röst.. Helt krossad.. V; wNK
haha vikket jävla bull. hade mitt vatt kasst hade mcmatix sagt de
Ditt var kasst! Nej jag bara skojar
men fuck dt! dt e för fan kompis röstar, man springer inte runt o röstar på sina kompisar, för att ge dem en chans o vinna, man röstar på den som var bäst FFS!
Jag lägger upp min shit och börjar rulla Ta den jointen och går mot dig för att dig ska jag knulla
1-1 UPPP!!!
Jag lägger upp min shit och börjar rulla Ta den jointen och går mot dig för att dig ska jag knulla
okey inga homies vare sej dom e proffesionelt seriösa lr inte
Det var ingen kompisröst, jag och Kejinel är ovänner! Nej jag bara skojar
coca cola came and bought it for billionz wtf? rösta nura
eey Kejin3l, ja sa aldrig att du skulle suga av maij, vafan läs texten ordentligt
Vote; wNK
Gatorna har en puls, en rytm, De bär på budskap och vibrerar precis som djembetrummor, om man orkar lyssna på dom det vill säga... Om det är ödet som bestämmer?, Varför allt detta besvär?
jaså? "put it to your mouth and lick it"? låter som b*g varning för mej.
K.1.D inga fittor får rösta :P
Kejin3L . Lätt! wNK var hyffsat bra men Kejin3L va bättre/bäst! :P
¨sHuFfLeR¨
d u får ente rösta XD!!!!! o du kan ente mena allvar såna rim skrev man när man tog tag i block o penna första gångenXD
Hur många rappare är det inte som säger att en annan rappare ska suga hans, fastän dem inte är bögar?
ja men dom säger typ: suck my muthaafuckin dick! o ente : wanna lick it or touch it?????(typ ohh yeaaah suck it baby mmmm just like that)
hey you fuckin faggot Im gonna blablabla..............................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Eh you won't gettit. Slicka på min slickepinne!
bada i mitt badkar
Seriöst... sluta tjafsa om vem som var bäst när båda sög mer balle än porrstjärnor. Röstar blankt.
jaha men håll käften dåra
haha ^^
sakk majj böllz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du ligger säkert på top10 när det gäller kloka inlägg i forumet.
abooow som man tröttanar jag rösta på kejin3l ..Men liksom palla bry sig om han säger att du ska suga hans kuk ni ska battla inte driva önskeprogramm:P
Babylon ska falla o jag vill de ska falla nu
sug min kuk :D
hahahha aaight men det e fan jämnt även om min text va på skoj, du läste ju den ja skrev ti K.1.D Kejin3l ?? den va på allvar men hahaha ja sa "how do you that shit"? det var ju min skit ja mena, inte min kuk mannen hahaha
du.....kanske.......har.......bajtat???? de e en stor klassskilnad på denna o den andra
men om du lär dej lite engelska så betyder: "how do you like that shit" = "gillar du det" typ