ksn vs hansomknarkar | 10 bars svenska
Ja alla möjliga verkar vilja dissa mig nu förtiden
ksn börja med;
Mannen Hsk, du är ett riktigt sär // Om du vatt ett bär, hade jag plockat dig jag svär// Ksn sitter här o kickar rader med en penna// När jag levererar texter så får du ett dilemma// Raderna jag skriver är inget repeterat skit// Det är direkt till dig din samhällparasit// Du playar dina vänner, sätter kappan efter vinden// Kom hit så ska du få en smäll på kinden// Nej nu har jag inte tid att stå här o predika// Jag ska ringa din mamma för vi ska ut o fika//
hsk svarade med;
Ska du battla mig så ska du rimma bra Mannen har du inte fattat? JAG ÄR OSLAGBAR ja sluta stå o predika för dina texter är inte ett dugg innehållsrika. många har försökt men ingen har lyckats alla har gått upp i rök & ingen har fattat att dom har styckats själv är jag torr i huvudet efter läst din coola text för du är wack & dödar dig efter jag drack mesk för jag är sjukligt grotesk & damn dina ben smakar beskt du fattar inte själv hur svag du är, din smäll på kinden kändes förfan som sommarvinden
Votes; 7 för vinst Kompisvote; Ingen tycker om kompisar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|