är det barajag som kör engelska eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är en större utmaning på svenska :)
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Alltså ska man bara skicka in ett par rader nu?
The only time you feel alive is when you're dead
8 rader, det står i första inlägget, om du kan läsa.
Digg it...
Kom igen nu! Skicka era bidrag till Klockan12 innan klockan 12.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
SIMPO Ha ha ha ha (mellanrum som i ironiskt skratt), där fick du allt till det!
I tego arcana dei!
Har med skickat :)
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Hur många har skickat in hittils? Hela 26 stycken faktiskt. :P Kul är också att det har kommit in ett par riktigt våldsamma (och dessutom riktigt sköna) bidrag, kul som fan! Mer sånt! :)PÅMINNELSE: Deadlinen för att skicka in sitt kvalbidrag är 23:59 ikväll, en deadline som jag kommer att hålla diktatoriskt, eftersom jag kommer att samla alla bidragen och skicka till Simpo och Gaia kort efter att 23:59 passerat. Så det blir jävligt bökigt om det kommer in bidrag 20min över tolvslaget osv, så det vore perfekt om ni, som ännu inte skickat in, håller deadlinen./ Klockan12 - Arrangör för Raw Lyrics 2008
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur många hade ni tänkt kvalificera till Rond 1 då? :)
Hoppas på en 16 iallafall? Annars blir tävlingen så himla liten känns det som. Men hellre liten med mycket skills än stor med inga skills :P haha.. Så många bra kvalbidrag har kommit ? Faan va nice..
be the change
Ch1ll "Vi kommer att posta resultatet så snart vi domare kommit överens om hur många och vilka som deltar i rond 1 (vilket förhoppningsvis inte lär dröja mer än 1-2 dagar). "
Wazaaaa
Chub P15 : I know. Tänkte bara att klockan har lite bättre koll på ungefär hur många nu. Får väll omformulera frågan då så jag säger som JackVegas: Det blir väll en 16 iallaf?
Ch1ll Okej, antog att du inte såg det. Men det kommer nog förmodligen vara många som skickar in i sista sekund.
Wazaaaa
Mitt kval blev mindre bra, så hoppas att jag får chansen att bevisa att jag kan bättre i tävlingen =)
http://www.herrbitter.blogg.se/
Shit, måste slänga ihop något tills ikväll då! Syns i finalen bitches!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
haha MVH är rolig..
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
jag ska knåpa ihop nåt under kvällens gång
Seban Jag säger likadant...
I tego arcana dei!
Well nu är det inte lång tid kvar. :) Klockan, GAIA, SIMPO, kommer ni vara färdiga med rond1 idag eller ska man vänta tills typ imorn kväll? :-) (dum fråga kanske, men värt o veta om man ska vänta uppe)
be the change
Skiiickat in nyss, inte så bra men dt gick snabbt ;) ahah
Jag lägger upp min shit och börjar rulla Ta den jointen och går mot dig för att dig ska jag knulla
Lyricist
2008-03-02 22:27
Gå och sov pojkar. Stanna inte uppe och oroa er.
Haha. Är faktiskt inte trött ändå.. Har du skickat in Fegon? Hoppas det blir mycket schysst läsning asså fyfan.
be the change
Nu har jag skickat in mitt fattiga bidrag, låt det bära eller brista. Om det bara är 8 som går vidare, och om jag inte ska räkna med mig själv så tror jag att Kammel, Djureri, Hubler, Pigeon, App, Kreativ och Dirty_Flowetry går vidare från kvalet.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
8? rolig tävling isåfall haha ;)
be the change
Mvh P18 Låter ju sannerligen som att du har gissat bra där, men samtidigt, 8 pers? =/
I tego arcana dei!
Detta låter för underbart för att missa. ska skicka ett bidrag och om inte annat ialla fall följa denna tävling med nöje! //Ydebrinkarn
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Det måste vara mer än 8 som kvalar in tycker man, annars blir det lite för få enligt mig. Mitt bidrag suger gubbkuk, men man kan alltid hoppas... Lycka till allihop! Juste, samtliga bidrag kommer upp i tråden, eller?
Nu har jag skickat in!
xD jag tror att jag skicakde nyss. vet itne om den skickade :p å sen såg jag att de bara skulle vara våld lmao jag e blind :p aja sugen på å se hur de går! hoppas jag vinner!! /ydebrinkarn - våldsbrott i stockholm med popcorn! xD
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
jag bjuder på bärs om jag vinner
Bjäär P19 Våldsbrott i Stockholm med locktång och popcorn? xD
I tego arcana dei!
Med lite Poprock och kortkort..
be the change
JackVegas- P21 I samband med förlöjligande av en loppflock med måttstock
I tego arcana dei!
var det många som omkom i stockholm? softsoft, får upp värsta bilden av compton
å även oddjob (bondfilmskaraktär för er som inte vet)
Oddjob har en hatt
Använd inte tråden som en rimcypher, tack. Sitt inte uppe, resultaten kommer troligtvis inte dyka upp ikväll iallafall. Så, gå och lägg er för fan. :)
haha okej klockan... sry ska gå å lägga mig då //Ydebrinkar - God Natt Folk! Lycka till!
Klockan12 Förlåt för cyphern, det bara blev så.
Nu ska jag sova, må bäste man (jag) vinna!
I tego arcana dei!
Well, good luck everyone. Så jävla synd att Beskeen inte ställer upp bara, han hade whippat ass.
be the change
men. Jag vill vara med! skjuter ni upp deadlinen bara för mig eftersom jag är jag?
Lyricist
2008-03-03 00:38
Hoppas jag vinner trots att jag är kass
Fan, det vart en del bidrag asså, förs nu har jag gått igenom alla. Kul. :)
Nu är det olidligt spännande.
Klockan12 Skulle du kunna lägga ut namnen på dom som har anmält sej? skulle vara intresant och se vilka som deltar
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Nu är det riktigt spännande. Enda sedan jag skickade in har jag funderat på om jag inte kunde ha lagt ner mer tid, osv osv. Jobbigt.
I tego arcana dei!
Hoppas resultaten kommer upp idag, jag är taggad för det här alltså!!! Även om jag inte menar det så hör det väl till att säga lycka till!