homie VS. AddE AddE:..... japp de e ditt namn//Kolla all brudar som skriker ööe där e han//Du kommer aldrig bli ngn man//Slaktar dej som ett litet lamm//Blåser bort dina rim som lite damm//Jag slår till som ett dån//Ett 0413 rån//Och de ända du tagit i knark väg är en alvedon//Boom boom bang i do my thang//switching language its you that i'm going to hang//I'm like jacki chang//I'm kicking high i'm kicking low//Kicking my foot through your window//We all know your mom is a hoe//I say like lil wayne, Get low//homie:0413 who gives a fuck så säg vad?Skryter inget flyter på som det ska i idn lilla ruttna stadKrossa dej ville inte men känner maj tvungenNaj kommer aldrig aldrig växa upp e den där barnungenSom glatt rappar kollar på dej o skrattarBitches klapp klappar att du inte hinner fattaLägger det lgutn till jag genast flippar ur o lägger det sjukt tungtorden slår dej så hårt att snubben bakom dej får ontSå för ditt eget bästa packa ditt shit o försvinnDet va inte Lil Wayne som sa get Low, BITCH det va Yin Yang TwinsAlvedon kommer från samma snubbe som lever på sin fassas morfinOm min mamma e hora säg mej då va e din?Du snackar massa skit bara shitty rhymes kommer utSå fort jag steppar in inser ALLA att det e slutKommer till din begravning me kuken i din brud PAAAH
Medan INTE sedan
V; Holmes ' BREAP BREAP
Där står inget om kompisvote : så jag röstar på Homie !!!hade jag gjort i vilket fall som helst för man ser riktigt hur Homie är en överklass för adde !!!!! // PuFF , Alltid redo för nya Battles !!.....:):)