homie VS. AddE
AddE: ..... japp de e ditt namn// Kolla all brudar som skriker ööe där e han// Du kommer aldrig bli ngn man// Slaktar dej som ett litet lamm// Blåser bort dina rim som lite damm// Jag slår till som ett dån// Ett 0413 rån// Och de ända du tagit i knark väg är en alvedon// Boom boom bang i do my thang// switching language its you that i'm going to hang// I'm like jacki chang// I'm kicking high i'm kicking low// Kicking my foot through your window// We all know your mom is a hoe// I say like lil wayne, Get low//
homie: 0413 who gives a fuck så säg vad? Skryter inget flyter på som det ska i idn lilla ruttna stad Krossa dej ville inte men känner maj tvungen Naj kommer aldrig aldrig växa upp e den där barnungen Som glatt rappar kollar på dej o skrattar Bitches klapp klappar att du inte hinner fatta Lägger det lgutn till jag genast flippar ur o lägger det sjukt tungt orden slår dej så hårt att snubben bakom dej får ont Så för ditt eget bästa packa ditt shit o försvinn Det va inte Lil Wayne som sa get Low, BITCH det va Yin Yang Twins Alvedon kommer från samma snubbe som lever på sin fassas morfin Om min mamma e hora säg mej då va e din? Du snackar massa skit bara shitty rhymes kommer ut Så fort jag steppar in inser ALLA att det e slut Kommer till din begravning me kuken i din brud PAAAH
name changed flow the same, shiiit nowadays it's hamidoS up in this bitch
|