Pajsan vs. JXE
Jxe pajsan de kommer att bli en slakt av mina 8 rader du är en p 12a med en tjejröst så forstsätt att sjunga schlager de va din pappa som satte utrycket allt utan blöja går att töja på kartan redan när du var två år och bar pampers började han ta dej analt hah ja krosssar ditt pannben när ja svingar iväg min mick du hittas sen i i något dike våldtagen i ett oidentifiertbart skick pajsan de är sånna som du som man brukar kalla för wannabe sånna som bryter fast dom är svenskar och som går runt med en smörkniv så pajsan bara ta å inse fakta lägg ner hiphopen å de här med att battla!
yeahyeah
Pajsan Jag blev inte slaktad av dina keffa rader jag skiter i om ditt gäng e svenskar lr araber jag backar endå inte bort nej nej jag har sparat mina gammla blöjer för att ja ska trycka dem i ditt fejs våldtagen av dig? ja vet att du drömmer ditt bög men när jag är klar kommer dina kropsdelar ligga i en hög jag vet vad jxe står för javisst men språket kommer bli så grovt att ja inte nämner ett piss!
päjs
Först till 7
Mina rader e feta dina e bara nån millimeter brottbys bästa rappare ja ni vet vad jag heter.
|