Battle- Bj-Hoe! VS KentaBlam! 12 rader var. KentaBlam!Kenta glider in å fan jag slaktar med tangentbordet.medans du tapar dicken på manliga bordellhorer.jag skriver mina rader och jag kliar mig i armhålan.och jag bucklar in din panna nu med spetsiga armbågar.hämta förbandslådan, grabben göm dig i skamvrån.fyller glaset med oboy sen gör jag dig till mitt spannmål.käkar sedan handtvål för att smaken slog i taket men.de måste vart oboyen för mannen du e som en bakelse.söt men också mättande tröttnat efter halva inne.ja har grymma jävla rader fan jag battlar dig ur nattlinnetdags för sista rimmet så jag tar mig själv i nackskinnet.jag är ivrig mina händer skakar, så avslutar med ett tjackpiller.Bj-Hoe!Jag hittar på ord som inte finns som skäggmacka och holkspottDu var inte ens nära målet, men kallas ändå för stolpskottdin rap har stannat likt bilar av stoppliktenmedan min är balanserad som kostcirkelnDin dator är fylld av suspekta saker som Latino Maidsanvänder inte kondom, min rap skrämmer iväg både hiv och aidsmannen, du skulle inte ens leverera om du jobbade på dhljag ler ikväll medan jag delar ut en feting smälldu står där med en kroppsbyggnad likt afrikanska anorektikerjag knullar din mamma, så oavsett om du vinner är du släkt ikvällmed en tankeverksamhet som ett pungdjur i ett snurrhjullamslår jag dig med min kung fu, så håll din mun nu.Tungt skit!
Galet!
hha sorry grabbar hade världens rim åt denna battle men vågar inte posta den här :Pmåste ändå säga att kenta vann! :P
Kenta blam får min röst eftersom de tydligen har kommit fram att bj_hoe har baitat lite.Men bådas va grymt tighta. Riktigt bra!
vart nog ett X hääär