MVH vs Daggen_ | 12 rader Svenska
MVH Ville du battla? Du kommer sitta och tänka O klia dig i huvet så länge att du får fingrar på hjärnan Fan, du måste va sämst, detta kommer bli lätt Men visst, alla skakar skallen åt dig.....horisontellt Daggen, det är dags att sluta för alla buar Du kommer alltid suga och sakna klass som Kuba Du är så fattig att du inte ens kan bjuda på dig själv Men ändå är du inte luspank efter tvätt Shit, du kan flippa för din flicka tar inga... cash, men är en hora som en spansk timma Du är för ful för kameror så det kan kännas konstigt att det är du som blev utvald till veckans OffbeatDaggen FUCK OFF SOM AVBRUTNA LIGG, det här är en barrunda Och du däcka på spiken som punka Jag knäcker din fula näsa och orsakar brutna käkar samt räknar dina brudar med knutna nävar (= 0) Blev inte moderator för du är talangens billiga motsats men endå står MVH för Mabandes Villiga Hora Din stil är skitäcklig, keff och sjukt sämst Dissa dig... Det finns inte tillräckligt med textdokument offbeat? Är du uppkäftig får du en flygel i huvvet så skall vi se sen hur mycket skit som flyter ur munnen alla skakar skallen åt mig, speciellt ditt kompisgäng. Men det är för dom smaskar ballen på mig.... horisontellt.
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
tycker båda va rätt feta, tycker daggen svara bra på dissarna, hade vart kul å se fler ronder. vote: D to the
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
Blev inte moderator för du är talangens billiga motsats men endå står MVH för Mabandes Villiga Hora dom raderna va riktigt av kroken btw
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
1-0 till daggen, den andra sög ju dase...
Great som Tony Tiger!
nice battle det va riktigt jämnt men min röst hamnar tillslut på Mvh (det kommer en utförlig motivering senare)
---------Reklamplats---------
Producent
2008-02-16 02:01
MvH Ville du battla? Du kommer sitta och tänka O klia dig i huvet så länge att du får fingrar på hjärnan Fan, du måste va sämst, detta kommer bli lätt Men visst, alla skakar skallen åt dig.....horisontellt Shit, du kan flippa för din flicka tar inga... cash, men är en hora som en spansk timma Du är för ful för kameror så det kan kännas konstigt att det är du som blev utvald till veckans OffbeatDaggen FUCK OFF SOM AVBRUTNA LIGG, det här är en barrunda Och du däcka på spiken som punka Jag knäcker din fula näsa och orsakar brutna käkar samt räknar dina brudar med knutna nävar (= 0) Blev inte moderator för du är talangens billiga motsats men endå står MVH för Mabandes Villiga Hora alla skakar skallen åt mig, speciellt ditt kompisgäng. Men det är för dom smaskar ballen på mig.... horisontellt. Fett jämnt, båda låg på en jämna nivå genom sina texter. Båda rimmade nice och Båda hade bra rader. MvH's horisontellt-rad var dope, men daggens kontring var nice också... Fett svårt att välja. Men jag anser att Daggen tog det med mabande-raden.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Fan, du måste va sämst, detta kommer bli lätt Men visst, alla skakar skallen åt dig.....horisontellt Nice! Snyggt rimmat osv. Daggens svar känns inte så jävla bra, han tar rimmen och gör en liknande rad som inte alls är lika underhållande som Mvh's. Daggens svar rimmar sämre också.Daggen, det är dags att sluta för alla buar Du kommer alltid suga och sakna klass som Kuba Andra raden är nice!Du är så fattig att du inte ens kan bjuda på dig själv Men ändå är du inte luspank efter tvätt Nice helt enkelt!Shit, du kan flippa för din flicka tar inga... cash, men är en hora som en spansk timma Kunde gjorts snyggare, men ganska bra ändå.FUCK OFF SOM AVBRUTNA LIGG, det här är en barrunda Och du däcka på spiken som punka Kul punch, andra raden är lite rörig.Jag knäcker din fula näsa och orsakar brutna käkar samt räknar dina brudar med knutna nävar (= 0) Snyggt rimmat och kul! Men kasst att du förklara punchen.Blev inte moderator för du är talangens billiga motsats men endå står MVH för Mabandes Villiga Hora Snyggt rimmat och skitkul!Din stil är skitäcklig, keff och sjukt sämst Dissa dig... Det finns inte tillräckligt med textdokument offbeat? Är du uppkäftig får du en flygel i huvvet så skall vi se sen hur mycket skit som flyter ur munnen Första raden är tråkig, andra makes no sense och är också dålig. De två andra raderna är tråkiga också. De två sista raderna har jag redan förklarat. Mvh höll en mkt jämnare nivå och visade mer skills. Daggens Mabande rad var däremot toppen ändå. Men du är så fruktansvärt ojämn så rösten går till Mvh .
Tycker att det var en jämn och rolig battle, men Mvh hade lite bättre rim, och Daggen verkar nödrimma ibland, så min vote går till Mvh!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
voten hamnar på mvh, tycker som ten sa att mvh höll en jämnare nivå igenom hela sin del medans dagggen gick upp och ner hela tiden. mvh hade bra och hårda dissar som t.ex. "Fan, du måste va sämst, detta kommer bli lätt Men visst, alla skakar skallen åt dig.....horisontellt" de var dope, visserligen var daggens kontring också hård men den här delen var däremot inte de: "Blev inte moderator för du är talangens billiga motsats men endå står MVH för Mabandes Villiga Hora Din stil är skitäcklig, keff och sjukt sämst Dissa dig... Det finns inte tillräckligt med textdokument" de känns lite nödrimmat, talangens billiga motsats (?) kanske är jag som är lite annorlunda men so be it. tycker mvh hade bättre rader, faktiskt bättre dissar också, daggen borde ha utnyttjat att bli utmanad något bättre men de gjorde du inte... så voten hamnar på mvh.
Det va en ganska bra battle...bättre än alla andra battles här inne :)Ville du battla? Du kommer sitta och tänka O klia dig i huvet så länge att du får fingrar på hjärnan Fan, du måste va sämst, detta kommer bli lätt Men visst, alla skakar skallen åt dig.....horisontellt de två första va lite småroliga och de 2 sista va riktigt håårda! :D Du är för ful för kameror så det kan kännas konstigt att det är du som blev utvald till veckans Offbeat Haha sista raden va riktigt kul :DFUCK OFF SOM AVBRUTNA LIGG, det här är en barrunda Och du däcka på spiken som punka Jag knäcker din fula näsa och orsakar brutna käkar samt räknar dina brudar med knutna nävar (= 0) Blev inte moderator för du är talangens billiga motsats men endå står MVH för Mabandes Villiga Hora Tyckte detta va riktigt kul, kul punch i början.. mittenraderna va fina rim men onödigt att förklara, tror alla fattar den. de sista 2 raderna va liite rolig men kändes nästan ditsatt för rimmet. Kontringen dög men Mvhs var bättre Det va en jämn och kul battle men voten måste gå till Mvh för han va snäppet vassare och va mer jämn som sagt!
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Lyricist
2008-02-17 20:52
Damn! Detta var jämnt tycker jag. Mvh´s horisontellrad var dope! Dock är det det enda som verkligen kändes fett. Jag kanske missade någon punch eller whatever, men resten av texten var mer cool, men inte BLAOW. Daggen kör hårt, men ibland försöker du klämma in lite för många punches i 1 bar. Knutna nävar-raden var kul, samma med moderatorraden! En klockren diss helt enkelt. Jämnt, svar ja, men tycker ändå daggen lyckades lite bättre.VOTE: Daggen
Aiit, tack för fina motiveringar. mvh: 5 Daggen: 4 Peace Kickar de fett som Ågren och Lorentz. Du är bara en hangaround som månen
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
Vote: Mvh. Så Daggen inte tror att jag "hatröstar" så ska jag ge en ordentlig kommentar. Ville du battla? Du kommer sitta och tänka O klia dig i huvet så länge att du får fingrar på hjärnan Fan, du måste va sämst, detta kommer bli lätt Men visst, alla skakar skallen åt dig.....horisontellt - Bra öppningsrader, hårda samt roliga, första raderna är inte så dirket hårda men ändå väldigt bra, sista raderna här är däremot tunga. FUCK OFF SOM AVBRUTNA LIGG, det här är en barrunda Och du däcka på spiken som punka Jag knäcker din fula näsa och orsakar brutna käkar samt räknar dina brudar med knutna nävar (= 0) - Inge vidare öppningsrader, fösta raden var okej, andra raden vet jag inte vad du höll på med. Två sista raderna här var inte heller så märkvärdiga, lite rolig var sista raden. Daggen, det är dags att sluta för alla buar Du kommer alltid suga och sakna klass som Kuba Du är så fattig att du inte ens kan bjuda på dig själv Men ändå är du inte luspank efter tvätt - De flöt på bra, rimmen var aight, tyckte dock inte de var så hårt eller dissande på något sätt, fattig-raden var smårolig och var de bästa du kom med i dessa rader. Blev inte moderator för du är talangens billiga motsats men endå står MVH för Mabandes Villiga Hora Din stil är skitäcklig, keff och sjukt sämst Dissa dig... Det finns inte tillräckligt med textdokument - Okej, Mabande raden var hård och rolig, men som några över skrivit så låter de som om det vore ditsatt för rimmens skull, samma sak med de två sista raderna här. Vem säger keff och sjukt sämst liksom?! Verkar ditsatt för rimmens skull.Shit, du kan flippa för din flicka tar inga... cash, men är en hora som en spansk timma Du är för ful för kameror så det kan kännas konstigt att det är du som blev utvald till veckans Offbeat - Soft flyt, och rolig punch (hora raden), hårt och aight avslut också. offbeat? Är du uppkäftig får du en flygel i huvvet så skall vi se sen hur mycket skit som flyter ur munnen alla skakar skallen åt mig, speciellt ditt kompisgäng. Men det är för dom smaskar ballen på mig.... horisontellt. - Två första raderna har attityd, och de två sista raderna likaså, ganska fiffigt avslut. Nu vet jag ju att Mvh kan bättre, Daggen tror jag kan bättre, men det var en aight battle ädnå, inte alls lika jämn som dom flesta säger. Daggen hade vissa gyllene stunder, Mvh droppade dock rader som föll mig mer i smaken, Daggen höll en ganska ojämn nivå, de gick upp sen ner och sen upp igen, tyckte Mvh hade en ganska jämn och stilren nivå igenom allt, och det är därför han får rösten.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
jämnt detta vet inte hur ja ska göra här faktiskt :/ daggen fick ut ett par feta rader men tror endå att MVH tog detta.. så.... VOTE: MVH
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
Grattis till mvh! Den första som slår mig i battle någonsin! Nu när det är över så kan jag säga att mvh hade rätt softa rader, men inget var personligt eller nyskpande. rematch any day maaayn! HATA MIG!
Yes! Gött.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Fan, nu kom jag in försent... Aja, kan plocka ut lite rader jag diggade i alla fall.Mvh O klia dig i huvet så länge att du får fingrar på hjärnan - Riktigt kul! Men visst, alla skakar skallen åt dig.....horisontellt - Haha, jävligt kul här med!Du kommer alltid suga och sakna klass som Kuba - Jag är antagligen trög för jag fattar inte den här? Haha... Du är så fattig att du inte ens kan bjuda på dig själv - Den här var kul också!Daggen_ Och du däcka på spiken som punka - Helt okej, du kunde gjort den roligare tror jag!Jag knäcker din fula näsa och orsakar brutna käkar samt räknar dina brudar med knutna nävar (= 0) - Det här var roligast i din del, haha!Blev inte moderator för du är talangens billiga motsats men endå står MVH för Mabandes Villiga Hora - Likaså med denna, den kunde gjorts bättre, kul idé! Jag hade röstat på Mvh, men hade Daggen_'s "mabandes villiga hora"-rad varit 100 procentig så kunde rösten lika väl ha fallit på Daggen_. Well well, kul battle!
Kuba-raden kanske är lite långsökt, det är ju kommunism där, och enligt deras ideologi ska det inte finnas några klasser. Det är en ganska keff liknelse.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Fastnade inte för någon men vote mvh