MVH vs Daggen_ | 12 rader Svenska
MVH Ville du battla? Du kommer sitta och tänka O klia dig i huvet så länge att du får fingrar på hjärnan Fan, du måste va sämst, detta kommer bli lätt Men visst, alla skakar skallen åt dig.....horisontellt Daggen, det är dags att sluta för alla buar Du kommer alltid suga och sakna klass som Kuba Du är så fattig att du inte ens kan bjuda på dig själv Men ändå är du inte luspank efter tvätt Shit, du kan flippa för din flicka tar inga... cash, men är en hora som en spansk timma Du är för ful för kameror så det kan kännas konstigt att det är du som blev utvald till veckans Offbeat
Daggen FUCK OFF SOM AVBRUTNA LIGG, det här är en barrunda Och du däcka på spiken som punka Jag knäcker din fula näsa och orsakar brutna käkar samt räknar dina brudar med knutna nävar (= 0) Blev inte moderator för du är talangens billiga motsats men endå står MVH för Mabandes Villiga Hora Din stil är skitäcklig, keff och sjukt sämst Dissa dig... Det finns inte tillräckligt med textdokument offbeat? Är du uppkäftig får du en flygel i huvvet så skall vi se sen hur mycket skit som flyter ur munnen alla skakar skallen åt mig, speciellt ditt kompisgäng. Men det är för dom smaskar ballen på mig.... horisontellt.
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
|