Ers Majestät & Ch1ll Vs. Borgan & Atown(16rader!)
Ch1ll:
Det är david mot goliat, och jag har "jätteglöden" jag är "jättehungrig" och Ni är "knäckebröden" haha!, jag bara bouncar fram som Fronda rullar och dissar båda groupiesen som bara Fronda knullar Ena han är wigger så han lägger inga farliga dissar gangsterrader tar honom ingenstans, som trasiga hissar Horan vill inte lägga 16 bars, men är det så konstigt du är impotent, så grabben du "kommer inte på nånting"! Den andra är en ensam liten fitta i detta "bollhavet" och på fel plats, typ som klockan ett vid tolvslaget Raderna så feta & heta att de ger er "hög feber" så ni sitter & är "svartsjuka" som en döende neger Släpper massa bomber så kalla mej George Bush bombat som många fjollor att mitt samvete gått i konkurs! Jag tar det "chill" och retar upp någons ilska jag låter inte raderna tala för mej jag låter dom skrika!
Borgan:
okeeeej .. Vissa gillar popcorn, Chill älskar Flensost Han viker sig dubbelt för att kunna smaka Mensblod "Chill", raka motsatsen till vad du gör i Trådarna Slickar röven på majestät och får sedan Stålarna Man hör ett Klaffsande ljud när Ersmajestät Vandrar Så jävla blöt i arslet och nu sitter han och Stammar Borgan är här och droppar alltid samma Nasty Shit Och jag är som vanligt lika packad som en Gräslig Spliff Alltså, Chill och maje, att ni är så dåliga kan ni inte veta Ni sitter och tjuvröker medans jag rullar Feta Ni lägger det fan sämre än min mormors Julrim Jag har en fet karriär, för jag har Stulit Din Chill gråter på kvällarna, när han fått smaka Pappas Snok Och Ersmajestät lika jävla "sexig" som Anna Book Kolla, alltså allt ni rimmar på är Played Out.. Jag rimmar fett och vinner detta med Atown
Ers Majestät:
Ey yo vissa gillar att cruisa runt på skrillor i gaytown. Men det förutsätter att man heter Borgan eller Atown. Borgan, raka motsattsen till vad jag gör i alla trådar. Ers Majestät, står där och skålar, medans borgan blir hånad. Är nån förvånad? nej, bara Atown e så dum. Ordet loser och borgans daddel äre enda som får plats i hans munn. Ett klaffsande ljud?, du har nog vatten i örat. Men öron så stora tyder på att Atown lagt sattsen i örat. Bli ägd av Chill o Maje äre va du kallar karriär? Men ledsen Borgan och Atown ni når inte upp till vår barriär. Gråter varje kväll? mannen du är då galen. De luktar emo i din fitta så fort Atown drar ut kuken ur analen. Atown säger; darling låt mig trösta dig. Han drar ner Borgans byxor "Sesam öppna dig!" Självklart Anna Book! ahmen kom an då din fitta. Nu tar vi över kommandot så ni får be för det sista.
Atown:
Beefen är igång, jag är taggad och kuken är laddad Ersmajestät den senaste satsen jag lade var i din Mamma hon blev slaktad precis som du och ch1ll kommer bli Att ni ska få bra kritik är lika sant som att jag pissar negativt Ch1ll dina lines säger mig ingenting kompis allvarligt antingen har du hallicar eller grov hjärnskakning du få
414. Klubb Knutby
BLEV LITE FEL PÅ ATOWNS.. HÄR HAR NI DEN!:
Atown:
Beefen är igång, jag är taggad och kuken är laddad Ersmajestät den senaste satsen jag lade var i din Mamma hon blev slaktad precis som du och ch1ll kommer bli Att ni ska få bra kritik är lika sant som att jag pissar negativt Ch1ll dina lines säger mig ingenting kompis allvarligt antingen har du hallicar eller grov hjärnskakning du får en varning för du rabblar om Fronda och Bush tar din bitch jag är en truck och hon e min inkörnings port ErsMajestät råka se att vid förluster stod det noll dags och kryssa i ettan för jag fimpar dig som min joint up in smoke era joke rimmar på gaytown och atown sluta för fan stay down för Borgan och jag e number One Åhhhh lägg av grabbar ni vill väll inte träffa Mr.Glock Ni kan er hip hop haha då säger jag som Bart eat my Shorts Neger skämt har jag aldrig gillat, dags o chilla vi har Pickan Vi siktar och klickar ni faller som en domino Bricka
först till 7!
414. Klubb Knutby
men rösta ffs!
414. Klubb Knutby
Jag sa ju att ingen skulle orka om vi la 16 var -.-
jodå.. men de kmr ta tid;)
414. Klubb Knutby
Ch1ll tyckte din del va bäst men har kommer lite kritik du är impotent, så grabben du "kommer inte på nånting"! -din bästa -men trista du användersaker du har tragit förut som raden om svartsjuk och att vissa rader är lite för långsökta tex. Den andra är en ensam liten fitta i detta "bollhavet" och på fel plats, typ som klockan ett vid tolvslaget - vadå bollhavet?
Borgan du kan rimma men kör en riktigt tråkig text Kolla, alltså allt ni rimmar på är Played Out.. Jag rimmar fett och vinner detta med Atown -den ända jag tyckte va ok Ers Majestät ett plus för att du svarar på deras battle tyder på att det inte är så mycket förskrivna rader Ey yo vissa gillar att cruisa runt på skrillor i gaytown. Men det förutsätter att man heter Borgan eller Atown. -den ända jag tyckte va ok ..men ändå rätt trist Atown Beefen är igång, jag är taggad och kuken är laddad Ersmajestät den senaste satsen jag lade var i din Mamma hon blev slaktad precis som du och ch1ll kommer bli Att ni ska få bra kritik är lika sant som att jag pissar negativt -dina bästa enligt mig en rätt jämn battle men Ers majestät och ch1ll får min röst
---------Reklamplats---------
V; Ers Majestät och Ch1ll
The only time you feel alive is when you're dead
Beskeen: Jag skrev detta innan min text i lyricism, så det var faktiskt här jag kom på den raden :P Det har bara tagit lång tid att lägga upp eftersom det har cpat sej :/ Sen skrev ju jag först så jag var den enda som inte kunde svara på någons skit, vilket är ett minus, men skitkul att du ger kritik & motiverar! :)
Röstar på Ers Majestät & Ch1ll. Jag förstår inte heller bollhavet raden :(
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
okej det jag menar är du vet man "har bollar" "got ballz", han är en ensam fitta i bollhavet? Ni förstår eller? Tack för rösten btw 3-0
aha okej ;P
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
tack så mkt folk!
414. Klubb Knutby
"okej det jag menar är du vet man "har bollar" "got ballz", han är en ensam fitta i bollhavet? Ni förstår eller?" Haha. Grymt.
The only time you feel alive is when you're dead
tack, synd att man var tvungen att förklara sej bara ;) Fortsätt rösta!!
Haha Ch1ll, den var långsökt! Du och ErsMajjarökaren tog detta :)
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
4-0.. tack
414. Klubb Knutby
atown: När har röstade låg han inte ens på min lista. Och det ska fan komma från rätt käft också, sluta lacka i alla trådar, fråga beskeen själv om han låg på min lista när han röstade...Fan vad dålig förlorare du är, seriöst....
Atown har svårt att torska, eh? :) Bara för att han inte ska lacka mer så lämnar jag en blank röst (finns på Ch1lls lista tror jag)...
I tego arcana dei!
hehe nolla ..jag va som sagt inte på hans lista när jag röstade ch1ll verkar trevlig därför har jag honom på min lista NU ...och jag motiverade varför jag röstade som jag gjorde ..dessa pajaser allså
---------Reklamplats---------
man får gilla läget & krossa dem i en battle ;) Fortsätt rösta whoa!!
keep it up whoa!
414. Klubb Knutby
Borgan la' det soft, men din grabb du hade med dig sög :/
Jämnt mellan Borgan o Majestät... Chill va lungt bäst i denna battlen fan. men eftersom jag är på chills kompislista o eftersom atown har mens så votar jag blankt.
Come alooong, and take a hit from the bong!
tack Chiefen!, nu kommer antagligen atown lacka för att du sa att han sög, men vad kan man göra. Fortsätt vota!
Chill och Majestät hade lite mer känsla i sina rader, men de va tajt faktiskt. V; Chill O Majestät
tack Melang! 5-0 :) två till så kan detta vara avgjort
tack melang!
414. Klubb Knutby
lite mer kritik vore inte helt fel;)
414. Klubb Knutby
Tycker ch1ll va mycket bättre än borgan, ocj ja, hans "kompis" ska vi väll inte ens snacka om.. solklar seger v; Ers Majestät & Ch1ll
Lillbroshan - (En hand två fingrar
Ers Majestät & Ch1ll
typ... åt vänster
7-0 , and its over! Tack för rösterna :) Sköna rader också Ersmaje!
tack alla.. desamma ch1ll;)
414. Klubb Knutby