Lill-AnTezz VS Schmata, 12 Svenska bars
på mattelektionen sitter jag alltid och äger dig så säger jag " din farsas stora mustasch ey du kaxar alltid med mig på msn men inte i real life du försöker dissa mig och vill ha fett med hype du sitter och snackar om dig själv hela tiden och är jävligt kaxig men på skolan är du helt vanlig och är asjobbig jag såg dig härom dan som satt och grät så skrek jag "ge hit pengarna" så lätt förtjänt du sitter och snackar om ken ring och är lätt en wannabe kopia men när du håller på lägga rim så låter du som sofijah jag pallar inte lägga rader om dig nå mer tankarna om att mörda dig blir allt fler Ey mina texter dem mördar som dexter Jag har knullat din mamma ett antal gånger inte bara pussar utan en jävla massa hångel Micke Wtf du sitter skär dej på en söönda Men det är lugnt alla vet ju att du är anorlunda Micke du sitter o röker basilika skaffa ett liv och lär din brosha rimma på ica så Wtf du luktar svett och alla vet att det här blir Ganska lätt Micke jag vet att jag är en new beginer men mina rader är så coola satt dem brinner
Först till 8 KOM IGEN NU
Mclarzon is in tha house yao :)
peace !
|