Jaaaaacob vs Baarj Jaaaaacob:Innan du slänger upp din diss tänk på vem du talar till//och om jag ska mörda dig så räcker det att jag vill//du kanske är uppkäftig nu men inte efter denna text//för jag kommer hoppa på dig tills din skalle är spräckt//ja, spräckt som dig i röven, för om jag tar fram min kukså skriker du KÖR DEN!// kör in den i min röv sen kan jag suga av dig, sen kan du max få en tjuga av mig//för ni vet att den här killen är sjuk//när han nästan suger gratis kuk!//så innan du skriver tänk om, för om du gör det kommer//du vakna bredvid en bomb, en bomb som spränger bort hela din kropp//stick nu iväg, gå hem och sug mer snopp!//Baarj:För de första, jag vet tydligt vem du är//En liten fjant som leker på whoa, utan karriär//Dina punches är lika komiska som mr been//O när jag cuttat halsen av dig, så får vi se din min//Inte för jag är homo, men du verka veta hur de går till //o din så kallade kuk, är inte större än en sill//Jasså, du betalar för o få kuk i din munnen?//Bäst du håller käften, annars kommer du snart vara spårlöst försvunnen//Jag trodde detta var blod battle, inga mesdissar//jag gissar o fnissar, på att du hittat dina dissar hos nåra GAYnissar//Bomber o kukar, du måste nog fan va efterbliven//Först till 5!Men nu är de slut, vi ses imorgnon, jag kommer med kniven//
Snubbe nummer ett:Det här är en battle. Du behöver inte säga hur du ska döda honom eller hur du vill att han ska suga av dig. Så jävla dåligt. Skitdåliga rim med för den delen.Snubbe nummer två:Skit dåliga rim här med, sorry. Men bortsett från rimmen så fick du ju iaf in några svar (kanske inte världens bästa men ändå)
Njaaa, ni gjorde inte bra i från er nån av er. Snubbe nummer två vann ju, men inte för att han var bra utan för att han var minst dålig.