Roul vs. Prismah 8bars svenska
Roul :
Prishmah är de namnet? för tänkte de låter mannen wack/ som en liten kyckling så backa nu ditt fucking fag/ du tror att du knäcker mig men svaret de är nej så säg/ jag laddar upp pistolen (9mm) och sen så skjuter jag på dig/ du ligger där och blöder sönder trasad är nu grabben/ han var mobbad där i plugget och de riktiga nicket är ju fjanten/ ingen kommer minnas denna tönt som alltid var tyst, och ej fick någon tjej/ horungens gravsten är sprutad fullt med sperma va? och ja de kommer frå the gays/
Prismah :
Nu kommer dödsraderna som jag spottar som om de vore på dom högsta graderna/ Bara att vänja dig för dit jag nu ska föra dig/ är ett ställe där jag kommer bränna dig/ fastspikat på korset kommer du att skrika/ och jag kommer inte alls att ge någon jävla vika/ För att du tror att du är en pimp och får mycket pussy/ Fast ingentligen så vet alla att du är en fattig gypsy/
------------------------------------------------------------------------- Försten till 5 , ingen jävla kompisvote . Peyz -------------------------------------------------------------------------
Lyssna först, snacka skit efter ;)
|