Ch1ll vs. Beskeen 10 rader SWE
Ch1ll: Gå mot mej och trampa snett, det blir ditt livs misstag mitt orförådd är brett, lägger en dissrad i ett pisshav(whoa) "Kapar dej" som på bollplan, jag dödar feminina rappare som bomber från bombplan, du är en hiroshima stackare mina rader flyter, och dina sjunker som estonia inte för att de är tunga utan för de är ihåliga! du är ett våldäktsoffer, ligger med munkavlar och små kravlar bara pedofilen "satsar på dej", använder ryggtavlan som måltavla du är ful som stryk, och inte sjukt bra utan sjuk som psyk med dålig uppväxt, allt du fått i ditt liv är kuk och stryk!
Beskeen: Du va "i krokarna" fick smaka höger vänster för du vet om du rör på käften dör du efter !! du möter Beskeen en rimexpert som vinner jämt så att du skulle ha en chans i battle.. vilket skämt^^ dödar utan ånger som jag inte har samvete så att möta mig "lönar" sig inte som slavarbete och din brud är på min kuk som pubishår det ni har gemensamt är att ni båda suger hårt!! Ch1ll killen med noll koll blir utslagen som en golfboll .... vill du ha beef kom till stockholm !! Först till 7 röster ...och ni som tänkt att kompisrösta ... gör det inte
---------Reklamplats---------
Ch1ll; mina rader flyter, och dina sjunker som estonia inte för att de är tunga utan för de är ihåliga! "Sjunker som estonia" är sjukt played. Men andra raden var fan nice asså.. propps..med dålig uppväxt, allt du fått i ditt liv är kuk och stryk! Fin attityd! I helhet, du har för uppenbara "punches" gör lite roligare, lite mer genomtänkta.. En helt okej text, men lite sämre rim & lite sämre punches, förutom dom ovanför!Beskeen; Du va "i krokarna" fick smaka höger vänster för du vet om du rör på käften dör du efter Första raden var klockren, fin fint! Kändes som "dör du efter" kom lite tvärt efter rör på käften, lite krystat i mina öron.. så att möta mig "lönar" sig inte som slavarbete Simpel & Fin.. och din brud är på min kuk som pubishår det ni har gemensamt är att ni båda suger hårt Skönt.. Ch1ll killen med noll koll blir utslagen som en golfboll Samma där, simpelt men ändå nice - Ch1ll, Beskeens "punches" är kanske inte så genomtänkta, jätteluriga oså, men dom är klockrena & simpla liksom.. Dina var för förutsägbara! Men ett bra försök har du gjort! Vote; Beskeen.
be the change
Vote; Beskeen Skönare rader, och jag vet att du kan bättre ! : )
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Tackar Jack, problem och dede för rösterna ..vet att jag kan bättre ;) men det är svårt att ligga på sin bästa nivå jämt=)
Tack Jack för motivering :) Fortsätt rösta!
Japp fortsätt rösta
Vote Ch1ll för fetare punches
Korta rader, tungt budskap
wohoo första rösten ;) det står 3-1 till beskeen för tillfället, keep voting!
kom igen! Rösta nu, var tvungen att uppa den... :'(
1-3 komigen whoa rösta
chill får min röst =)
Come alooong, and take a hit from the bong!
ojoj, tackar :) 2-3 till beskeen för tillfället!
Lite upp och ner med era texter. Vissa rader var bra . Vissa var keffa. Men som sagt en va fetare och tjockisen kallas för beskeen Vote; beskeen
Is you real? I don't think so give me a happy meal
beskeen...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2-5 motivera gärna lite...
sant motivera gärna ;) Tack ExtrimIns och danno för rösterna
Lungt beskeen. Men jag tycker du ändå ska träna lite på dina rader. Även om du var bäst i denna så är du inte bra om du fattar, eller du har väl talangen. Det är inte många som kan skriva texter, men det finns folk ska kan bli bättre. Och jag tror på dig beskeen. Öva sen får vi akta oss :)
tack för motiveringen EtrimIns ;)
ok tackar :)! Inte slut än, 3-6 !
hehe rösta på=)
beskeen hade sköna rader som fan :P men de va rätt svårt för beskeen hade skönare rim men ch1ll hade fetare punches. men aja V; BESKEEN keep it up
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
ok :/ 3-7 ! Beskeen vann! Var god hämta ditt pris, en grön epatraktor i valfri färg ... Tack för matchen! Fortsätt lägga det tungt!
Tack själv ch1ll ...den gröna epan i valfri färg kommer väl till hands;) tack för en bra battle=)
eyy! Jag har räknat fel :S räknade Extrimins två ggr, eftersom han skrev två ggr -.- så egentligen står det 3-6 men jag hade fått sista emot mej ändå så skit samma eller? hehe
;) hehe det spelar inte så stor roll 3-6 till mig står det får se om någon mer röstar^^
nae precis, men var bara tvungen att öppna käften när jag la märke till det ;)
Producent
2008-01-24 22:30
V Ch1ill jag tyckte han hade skönare rader, Lixxom mer komplicerade min stil helt klart. Men inge dumt till beskeen, har sätt många battles med dig och du blir bättre.
Flyger fritt, landar platt
haha nemen titta! tackar :) its not over! muhahaha ;) 4-6 står det, ni kan fortsätta rösta om ni vill...
smaken är som baken Joutzen kul att du röstade=) 4-6
atown: Jag tycker du och borgan ska sluta försöka rösta ner dem ni har beef med. Känns lite tråkigt att avsluta denna battlen så som inte har någonting med våran beef att göra. Sen vet jag inte om den satt som en kniv eftersom Göteborg är sveriges näst största stad, eller åkarp kanske är större? Vad vet jag -.- Men ok, beskeen vann, och rättvist även om atown nog är lite partisk i denna så tyckte jag själv att beskeens va skönare... Tack för matchen och fortsätt lägga det bra, för andra gången ;)
Tack för rösten atown ...trist om man fick den pågrund av en beef men tack för en godmatch ch1ll ..du utvecklas snabbt så du plockar mig säkert i nästa;)
haha jag kan ju alltid hoppas ;)