LL CJ VS RUDE-BOY
Rude-boy du måste ha nåt allvarligt problem// du har knullat min mamma som e 57 och du tycker det inte e fel// God damn aja alla e vi annorlunda men du e fan i mej speciell// hörde att du stod naken utanför torget och sjöng jingel bells// på msn babblar du om att du är den tyngsta gangstern// men förklara då varför dina päron e apor och bor i en bur på skansen// hahaha din fattiga jävel du har knappt råd överleva en dag// Dra in mer pengar än vad du gör på ett år med mitt barnbidrag// att du ska vinna detta battel du måste skämta eller va allvarligt dum// du visste inte ens att du skulle köra kuken i fittan när du skulle bli av med din oskuld// hahah du e dum jävel en riktig jävla loser// har inte tid att skriva nå mer ska träffa dre min nya producer :P//
Lyssna lilla fittan, lyssna lilla CJ// alla vill veta ditt riktiga nick, du kallas ju faktiskt "real gay"// är´e inte skönt, skönt att komma ut ur garderoben// känns det inte trist, trist att bli dissad av homofoben// vem fan vill ta din mamma hon är ju landets största serieknullare// och din farsa, hur fan kan du va son till en rövpullare// och hur va det nu igen va det pappa som gav dig analklåda??// fukk´off jag sitter här och bazzar din syrra, så du kan hälsa han från oss båda// dom enda djuren på skansen är din morsa och farsa// mamman blir slickad av mowgli och baloo knullar pappan// HAHAHA!! en sista fråga, hur känns det att ha din farsas dick som en fukkin´mick??// skitsamma jag avslutar som honom och säger " sug-kuk-stick" !!! //
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|