Okej Surface bra rader: oh shiet det här var en whoa tävling jag är underjord så du kan kalla mig för grävlingFetaste raden av Surface: du blir riven och sliten och får smaka knytnäve för jag kommer med en storm precis som oväder Tyckte den var fet! Sämsta raden: för du är så jävla kass så att du lämnar wo när jag kör över dig fitta du får nu smacka kniv huggFör att wo rimmar inte på knivhugg. Jozzar bra rader: Lär dig att skriva texter, tänkte du verkligen vinna mot Jozzar, när hela Ryssland skäms för att du inte kan dricka din vodka?Fetaste raderna av Jozzar: Utdelar pungsparkar tills att den liknar en saccosäck.. Och trycker dig så hårt där bak att du kan skita ett traktordäck! Rolig som fan! Vill du battla? denna roliga rappare blir snyggt mosad idag För Piteborna är glada över att få ha en rysk hora i stan! Haha överfet! Sämsta raden av Jozzar: Den dagen du vinner din första battle tar jag vinsten tillbakaTyckte det här var okej Skillnaden mellan dig och ryskor är att du är billig som satan!Ryskor, tog jag som att du menade horer och dom är nog billiga som satan, och iofs vilken brud är inte? Jag tyckte Jan (surface) la några nice rader men du hade för lite dubbelrim/flerstavsrim och saknade punshes. Var ju iofs länge sen du skrev nånting så den var ju bra men inte tillräkligt. Jag tyckte Jozzar la de fetast. Många flerstavs rim, man fick till nice flow på texten när man föreställde sig den i huvet, jag tycker du fixade det nice! Roliga rader, började skratta av vissa och lite hårda dissar också.Jozzar fick min röst, sorry Jan =/
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.