Tyzz-Eli-Dyzz vs. Gausen(pluggen) 2
14 BAR TEXT BATTLE Gausen VS. Tyzz-Eli-Dyzz Först ut: Gausen
sebba du är en äcklig tönt som inte behövs och du sitter och rökar braj tills du blir hög och alla dina rim är dåliga och keffa så vill du verkligen beefa med den bästa och om du ska rappa så måste man kunna rimma för när jag dissar så går du vilse i en tjock dimma du borde fatta att du inte kan vinna fan mina pattar har större chans din fitta ditt ansikte är som tusen finnars land förlåt skämta mannen vi kan skaka hand men du bara dissa mig ditt jävla luder jag säger att du är bög för du har en pudel försök att vinna den här beefen för nu är jag färdig och jag bryr mig inte om skiten
Andra ut med svar: Tyzz-Eli-Dyzz
hip hip hora en film som blivit verklighet du hade huvudrollen men du smet sålde dig på gatan för en femma hah, oj jag glömde det är där du hör hemma så dissen mot mig den var helt keff vad säger du nu, just det stäng din käft för nästa gång blir svaret inte snällt utan för jävligt kanske rent av en smäll och att jag inte kan rimma varför är det så att du efter ordet keff svimma stackare som nu tror du vann men bland alla mina rader sjönk ner och försvann denna beef har avslutats rätt pluggen du förlora för du är fett keff
don't try to mumble when you disrespect my bars couse I throw a chines nigga at you infekted whit sars!
|