Taylor vs Beskeen 10 rader svenska
(oberonde. Ingen svarar.) Taylor: Hämta alla du känner så kan ni försöka döda mig. Saken är lugn, för hämtar du alla du känner så dödar jag dig! Vilken idiot fattar inte den? Du är ensam nu. Och förstår att känslan är sjuk då jag vänstrar med din brud. Beesken. En vandrande provokation för hela mänskligheten. Taylor är söt som socker och jag battlar Beesken med diabetés. Den raden var sketen. Hela grejjen är nonsens då du är idiot. och snubben ser ut som Jågurts tvillingbror. Så öppna inte käften, då träffar du döden sen slår jag dig så hårt på käften att du kyssar dig själv i röven
Beskeen: Det här är keystyle Battle och nu har du "tabbat" dej, Taylor din stackare, Beskeen kommer slakta dig !! mellanrummen mellan att du släpper nåt nytt är milslånga men beror inte på skrivtorka utan på att du är skitkorkad och du skulle aldrig få någon att "kicka" med dej!!! men för att slippa se dig, kan jag kicka ner dig så kort och gott Beskeen levererar i vått och torrt men det närmaste Taylor kommer musikalisk..är i sin"morgonrock" och tanken på förlust ger dig "andnöd" som spöken i knipa du försökte att skriva men ge upp.. gå å köp dej min skiva Först till 7 röster ...INGA KOMPISRÖSTER tack
---------Reklamplats---------
Taylor skakar fleskeet, och vinner imo. Hårt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
taylor är hårdast och i det stora hela fetast.
Lookin at you through the glass..
Kul att du tittar in Priljans ;) men efter som ni är polare så va det ingen röst va;)
Vadå? Haha jag hade väl röstat på dig om du hade varit bättre. Skiter väl i om vi är polare?
Lookin at you through the glass..
men det närmaste Taylor kommer musikalisk..är i sin"morgonrock" AHAHhahahAHhahAHahAHhaHahhAHAHahhaHaHahaHaHAHaHah GALEN RAD:. FYFAN.. :D Vote Beskeen, solklart.
be the change
2-1
the fire feeds on faggets
Hahaha, Beesken. En vandrande provokation för hela mänskligheten. Taylor är söt som socker och jag battlar Beesken med diabetés. Vote: Taylor!
V; Taylor... solklart! Så öppna inte käften, då träffar du döden sen slår jag dig så hårt på käften att du kyssar dig själv i röven
Visst beesken du hade några okej onpoint rader, men ingen som tog Taylor's rader.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
taylor får min röst. beskeen: du hade roliga rader o så. men taylors var hårdare.
3-1
Tack för rösten jacky
4-1
shiiiet riktigt jämt detta.. skulle egentligen vilja ge en blank röst pga denna jämnhet men faktiskt ger jag beskeen en vote.. dels för att han behöver den nu och för jag diggar dina texter.. som vanligt.. skön känsla.. bättre och bättre varje gång.. up!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Taylor; Hämta alla du känner så kan ni försöka döda mig. Saken är lugn, för hämtar du alla du känner så dödar jag dig!Den är lite rolig.. Men kasst rim som fan.. Vilken idiot fattar inte den? Du är ensam nu. Och förstår att känslan är sjuk då jag vänstrar med din brud.Tycker det är dåligt att du drar in fattar du inte.. Där Förstör du hela grejjen med "punchline" eller roliga raden eller vad man ska säga.. Sen.. Först var han ensam?.. Men sen har han brud? Vart vill du komma med det?.. Nah.. 2 kassa rader.. försök till rim men inget vidare.. Beesken. En vandrande provokation för hela mänskligheten. Taylor är söt som socker och jag battlar Beesken med diabetés.Den är faktiskt bra.. Hade velat se ett bättre rim på denna bara. Men denna är bra fan.. Den raden var sketen. Hela grejjen är nonsens då du är idiot. och snubben ser ut som Jågurts tvillingbror.Den raden var sketen? wtf? .. Du dissar dig själv? Vad spelar det för roll om han ser ut som Jågurts tvillingbror? Du vågar ju inte äns ha bild på dig själv? Ända bra med dessa 2 raderna är rimmet idiot/tvillingbror som förövrigt är played out.. Så öppna inte käften, då träffar du döden sen slår jag dig så hårt på käften att du kyssar dig själv i röven Bra! Hårda rader där faktiskt.. Men känns som man läst dem för många ggr. Men bra formulerat osv.. Dåliga rim igen men ändå.. Beskeen; Det här är keystyle Battle och nu har du "tabbat" dej, Taylor din stackare, Beskeen kommer slakta dig !!KEY style?.. Tabbat.. Haha rolig punch faktiskt för er som inte fattar.. Andra raden är hård oxå.. lagom bra rim.. mellanrummen mellan att du släpper nåt nytt är milslånga men beror inte på skrivtorka utan på att du är skitkorkadFörstår inte hur man kan vara skitkorkad att inte släppa mycket?. Bra rim.. Men innebörden är inte bra.. och du skulle aldrig få någon att "kicka" med dej!!! men för att slippa se dig, kan jag kicka ner dig Raderna funkar.. Rimmet funkar.. Men inget så bra i mina ögon.. så kort och gott Beskeen levererar i vått och torrt men det närmaste Taylor kommer musikalisk..är i sin"morgonrock"Den där är så jävla överfet fan.. Diggar den punchlinen.. Morgon rock.. HahahAHhahaah Med den raden tog du hem skiten enligt mig.. och tanken på förlust ger dig "andnöd" som spöken i knipa du försökte att skriva men ge upp.. gå å köp dej min skiva Första raden här är bra.. Det kunde blivit bra här.. Gå å köp dej min skiva? Njaa vart hör det ihop med det innan Synd att du pajjar en avslutning som kunde blivit najs.. Iövrigt.. Taylor du borde träna på att rimma bättre .. Även komma på finurliga rader, då dina är ganska simpla.. Fast roliga då.Beskeen, du har finurliga rader, bra att du har chillat lite på rimmandet, för det vet vi redan att du kan.. Helhet, varför har ni röstat på taylor? Jag vill se utveckling här i forumet & det är ju svårt om beskeen nu lägger en tung jävel här & tror att det är sånt här folk vill se.. Men så är han påväg att förlora? Nah funkar inte i mina ögon .. Men Taylor du var inte dålig, absolut inte.. Men beskeen har vunnit denna... *obs* Är inte polare med beskeen, om ni skulle få för er det.. Over N´ Out // J-V PZ
be the change
Beskeen tog den, helt allvarligt. Trodde Taylor skulle kötta killen men nej.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Asså, vad har ni för problem? Haha.. shit!
V; Taylor! andra snubben nördrimmar ju enbart..
JackVegas. Haha.. vill du battla seriöst? Sätter tretusen på att det blir 7-0 till mig. :) Om inte det nya "glenn-battle-gänget" kommer in och röstar dvs. :(
Taylor Jag tror jag tar dig. Dock har jag ingen lust att battla nu för att jag har kass fantasi. "glenn" Jag hatar alla jävla glennare..
Jag gav bra jävla kritik på battlen, och du blir sur.. Alltså hade jag rätt ..
Denna segern ska tillhöra beskeen.
Inge mer offtopic nu punk, vill du något ta det i gb.
be the change
V;Beskeen..Båda var bra men Beskeen var lite bättre
röstar på beskeen.. båda bra lite nödrim men whatever, tyckte dom flöt in bra i texten endå.
I am going to attempt to drown myself You can try this at home,You can be just like me.
Tack för rösterna Yamo_RGRA, libaness och m_artin Och stålmannen vart nödrimmar jag? 5-5
Beskeen får min röst, kände flow i hela texten på något sätt men taylor va bra han med!
All makt åt warens
tack för rösten warrens 5-6
får la avgöra det här då, grattis tailor. pzzz
I spit on your grave, piss in your mouth, and shit on your face.
Beskeen skulle vunnit detta. Jack-Vegas hade koll, och han skrev nästan precis det jag skulle skriva nu. Sorgligt, alltså.
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
Tycker det är så kul när folk kommer in & inte ger motiveringar alls.. usch
be the change
tack grabbar ..kul att ni gillade iaf