Grattis till vinsten JackVegas-. Jag kommer nog att lägga ner Whoa under en längre tid, men jag hoppas att du utvecklas mycket så man har något att komma tillbaka till senare. Sedan till killen som inte kunde flowa igenom det; Grejen med keystyles enligt mig är att man ska få ut så mycket som möjligt i texten. Jag vokal- och flerstavsrimmade så att det skulle vara lättare att flowa igenom det. Det beror ju helt på hur man läser texten, men jag försöker att lägga betoning på det med fet text, och för mig går det helt klart att flowa igenom det utan minsta problem. Alla vet att efter texten så kommer dina bästa vänner .. att lämna Sverige , bara för att du inte kunde stänga käften Kommer utklädd till en clown på din dotters födelsedag .. så när du ska röka ett tag har jag förmodligen dödat ditt barn Är en glädjedödare, så dagen då du säger att du lever förevigt kommer jag slå dig tills du inte längre vill se dig i spegeln ! Har aldrig förlorat en jävla battle och det är sanningens ord & kommer att vara obesegrad tills dagen då jag faller ihop ! Om du kollar på battles med Kammel etc. så ser du att han ofta har fulla längder på sina rader så att det ska bli så fylligt som möjligt. Visst, han ligger på en klart högre nivå men det är principen. Men som sagt, hoppas du utvecklas så man kan få sig en fet läsning nästa gång man kommer tillbaka till forumet. Jag lägger inte ner pga. att jag torskade denna, utan för att jag helt enkelt är less på att skriva battles och texter. Lycka till i framtiden! / Jozzar