M0lle vs Nybbe
Nybbe mOlle 12 år,min karriär har existerat längre // Hörde Kicki Danielssons låtar men dina va sämre // Jag ska battla ut dig om du vet vad det betyder // Vad är det för mening med att skriva när du bara skryter // Min dator la av när jag tröck upp din text här på whoa // Har inte hört låten men jag räknar ut ditt flow // Domedagen kom,det blev mörkt på alla gator // Drar ifrån dig lätt fastän jag går med min rulator // Du är en plåga över rappen,du är smärtans fader // Nu min vän har jag skrivit tio rader. // M0lle
okej Molle glider som ett stort cykelhjul // och ja slaktar Nybbe tills det inte blir nå mer strul // du kallar mej dålig du är mycket mer än det // o du är precis som kicki ja du är ju jättefet // ja menar kroppen ja menar inte rappen // ja dricker din mammas fittsaft medans du dricker vatten // du tror du vinner då tror du fel mannen // du suge rmin kuk o du får smaka på satsen // vill du starta beef det kanske ja vill // men spottar ut min sista rad o dit namn blev nu killed //
Okej först till 7..Droppa Gärna Kommentarer
MoollE - Mer än Bara 6 bokstäver ^^)
|