I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lil J Vs Proffesor Drej

Vår Hiphop - Battle & Cypher

2007-10-17 19:12

Lil J Vs Proffesor Drej

lil J
Du står framför Lil´J o jag ba spottar i ditt fejs, jag fattar inte att du vågar möta mej jag menar titta på snubben så fucking spinkiga armar efter jag är klar med dej kommer du springa hem till mamma. jag lägger rimmen så jävla tajt fattar inte att du utmanar mej i fajt. jag leker med dej som ett nintendo spel knullar dej åt höger, vänster upp o ner. förlåt mej men jag var tvungen att dissa dej.
jag hoppas du har lärt dej att att man inte battlar mej !

Proffesor Drej

Jag står framför dej men shiiet jag kan fan inte se dej? battla med mej kommer bli ditt största livsmisstag för jag vet när det gäller, det é då det smäller. Du har inga vänner skiter i va du känner jag avslöjar alla dina hemligheter. Du kanske inte hört om mej de ej konstigt för jag röker dej o din stad med bara ett bloss. Vem ska springa till sin mamma det är fan jag som är din pappa  tyvärr har jag inte lärt dej att rappa? "du é knäckt spräckt pass för din respekt"

I feel this hand om my brain when I write rhymes n' let the lord do his thang.