King Phill vs. Sulle , 8 bar King Phil!------------------------------------------------------------Dags för mig att vinna igen, du chanser är slimma min vändu kallar din tjej för kvinna men, hon vill gärna försvinna med migJag knäcker ditt skallben, och insidan överraskar mig rejältDet är tomt, och du är omanlig, som en sönderdaskad fäägjag battlar ett stolpskott, med nollkoll, inom nåttså inom kort, kommer du vara ett minne blåttdu tänker på mig och du vaknar inte tort, w00t!du är smal som en räka män, och dina dagar är räknade Sulle mina dar är räknade direkt upp mot toppen Du skryter att du kan flyta, visst soft main Dom kallar mig bossen Som när jag tar din mamma på snoppen och spottar på hennes abdopterade dotter! japp du mään! träffar mina punshes hel fett precis som heaton på de aztecSom jag sagt till din mamma varje kväll : du va kass men..AJAJ :DTe 7 :P Pussen:P
ne, då är det onödit å ens komentera, även om båda inte har högsta kvalitè så är alltid någon bättre en den andra. whatever.någon/några rösta på LC_ VS m_artin !!!måste få ett slut på denbless
Ärligt asså, King Phill röjer ju gatan med sulle.. sulles text var keff rakt igenom!
King Phill får min röst!
Som jag sagt till din mamma varje kväll : du va kass men..
röst till king phil