Antikrist vs Ramuz (12 bars)
Antikrist
Jag tacklar ditt skit bättre än en hockeyback/ Slår tillbaka dina två-bar-rhymes *smack* *smack*/ Nu har jag besudlat mina läppar genom att prata om dig/ Så du kan väl suga min kuk, jag känner mig redan gay/ Lilla fitta, Och du ska kalla dig äkta karl/ Dina bars är mer gay än dom på en vanlig gay-bar/ Jag är ingen gangster ingen pusher och jag är fan inte pimp/ Men utmanar du antikrist ska du fanen i mig bli min gimp/ Och när det gäller dig, idiot, citerar jag från Jerry Springer *bleep*/ Och sträcker upp mitt långfinger/ Och, orkar du ens bemöda dig med att svara?/ Jag säger som virusen, det är kul så länge det varar/
Ramuz
antikrist , killen som ska ta ner mig på isen men tvärtom grabben , ramuz sliter sönder skiten för din text var lika mörk som en släckt gatlyckta du gav mig värre huvudvärk än dagens bakfylla bara gammal playat , och rim som är glasklara killen raggar 50+ på farsans dartbana men du vet , peka finger är för ungar och ingen vill ha dig sen du börjat punda nej du är ingen pimp , är på whoa för att bli hörd men undra om du får känna fitta innan dagen du dör så ta vara på stunden , för du närmar dig slutet och medans jag vinner , är risken stor att du blir skjuten
hmm , rösta på nu . är sisodär nöjd men hoppas det duger , känner mer för att spela in softarlåtar men på brist av mick och studio blir det svårt . aja rösta grabbs (;
peace .
time isn't wasted when you're getting wasted .
|