KinG-PhiL vs FunkN
King-PhiL Kungen är tillbaka, ingen chans att jag inte vinner Efter detta blir det raka vägen för dig till himelen Djävulen vill inte ha dig längre, du var för trång män Denna gången blir det värre, när du dör för andra gången jag skickar ditt huvud upp i molen, klockan tolv, sen moppar jag golv med din fitta, sen smiskar jag din flicka du öppnar munnen när jag pissar, du samlar det jag missar och anväder det i lyxdrinkar, du är keff kompis, du bajtar allt du blir bara värre och värre och saknar flow som en strandad haj att dissa nobodys är mitt leverbröd, hiphopen är död, och jag klandrar daj din bög! FunkN dags för mig att ge tillbaka, till någon som kallas kungen du får börja bo på gatan, när du slickar mig om pungen de ska väl inte vara så svårt att battla nån som inte kan stava me mina rhymez kommer jag dig att begrava du snackar om att ja är en flicka me nån fitta fuck you sa din pappa när han slicka din klitta att battla någon som kallas för KinG-Phil de är jävligt enkelt och fruktansvärt chill jag får avsluta nu innan du börjar grina detta var jävligt tungt för dig när du drog din sista lina. först till 7! .... FETT HIPHOP YALLA JAG SVÄR!
Get Random!
Vote king-phil
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker ingen va bra men king-phil va väll bätrte ;p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2-0 dåå... sjukt länge sen jag battlade(kan inte skylla på det dock!) ... dags o börja igen verkar det som! =) träna lite också!! xD men hur tränar man battle liksom??
Get Random!
Vote: FunkN King, det var inte underhållande på något sätt när du nämnde "du tar mitt piss i lyxdrinkar~". Sen när du nämnde att hiphopen är död så blev jag bortvänd ifrån dig. Tycker du att hiphopen är död så lägg ner den istället för att försöka leva den när den är "död". Säg aldrig det igen, även om det passar dig bra in i nån bar du skriver. Inget äkta hopp är vad jag läser.
r0b1n P17 haha =D att du tog det så hårt... nåväl, om du tolkade det så förstår jag din röst! very well!!
2-1
Get Random!
inte de bästa men Phil tog de..! Pis!
3-1... westside!
Get Random!
jävligt enkelt å vinna en battle när man ber sina "kontakter" rösta på en..
1/3 är utav mina kontakter, oavsätt så röstar ju dom på den bättre? , samopo har röstat imot mig många gånger, en gång var han den ända som röstade imot mig.... mycket omoget och oproffisionellt att ta upp något sånt =P
Get Random!
omoget och opfroffisionellt..haha! lägg ner va?!
omoget håller jag kvar vid!
Get Random!
han snackar om omogen men vem fan är de som ännu inte kommit in på krogen han är så jävla ung och du blir fortfarande lika glad när du får slicka din farsa om pungen? jo de är du king phil som har battlat mot alla och vunnit allt du verkar vara jävligt ung som tycker allt sånt är ballt
Killen har just fyllt tjugoett, får köpa ÖL på systembolaget ruskigt coolt på krogen shett, din framtid är med A-Laget jag förstår inte vad du inte fattar, jag gör inget annat än stilar Du är ruskigt dålig på att rappa, jag är bättre när jag mimar Joo, jag är väldigt ung till åren, hela sex år yngre än mr.FunkN Men du är ung i sinnet, din dåre, du var för dum för att göra lumpen
Get Random!
hahaha king phil helt klart! :D peace!
Sleep is the cousin of death
Moderator
2007-10-07 05:30
king-phil får min vote för bättre rim och shit :') men du FunkN , lär dig använda flerstaviga rim och du krossar han lätt nästa gång .
time isn't wasted when you're getting wasted .
en vote kvar ffs....
Get Random!
FunkN får min röst för att du säger att hiphopen är död, det finns vissa som lever för den mayn, så snacka inte.. osv tycker att han får min vote pga det.. du ägde han egentligen men pga det..
Livet är som en spliff, Man röker, sedan försvinner den. Peace
Azon! P17 men varför ta det så personligt? jag menade att tack vare han dog hiphopen.... men men!
6-2
Get Random!
KinG-Phil, då har du misslyckats med ditt framförande.
fett r0bin...låter som en vote till mig...
KinG-Phil han är bara 16 å han har ännu inte fått sin kuk att stå snubben han har ännu inte varit med någon tjej han har nämligen problem med sin lilla grej den enda han får glo på är hans morsa som han gärna vill sätta sååå din morsa kommer snart å frågar dig om du är sugen på tutten? du svarar javisst! din kuk är fortfarande rutten du är så ung du har ännu inte sett en fitta kanske din kuk reser sig när du på din mamma får titta mina rim har handlat mycket om kuk å grejer de är bara för att ja är den största player´n ja kanske är ung till åren men bögen phil han rakar sig om låren
först och främst så är jag femton, så tänk om jag är störst men inte äldst, du är bara en svensson du är överskattad, som en riktigt dyr bil, utan stil och jag skrattar , när du inte fattar att du har hiv, du fick besök av din pappa, jag träffade din mamma du är jag en maddafakka, så det är dags att slakta bäst du backar, när jag vaktar och rappar bryts nackar vi måste snacka, din rader innehåller sämre rim än julklappar
Get Random!
va det sista rösten? king-phil om det inte va det V; KinG-PHiL
tack! ... 7-1 då! ^^
Get Random!
snubben ja battlar mot han är så pass ung ännu har din mamma inte hittat din pung du är fortfarande lika kass på att stava jag säger det en gång till, låt någon dig begrava!! tyvärr har jag inte HIV men du bör nog skaffa dig ett LIV du är så ung du åker moppe ditt tjocka as du brukar trycka in snoppen i ett litet glas det är den enda ingång du får känna 15åriga kinG-Phil kan ännu inte skriva me någon penna det är dig själv du bör förändra du skulle helst av allt vilja vara som mig 21 år gammal med brudar runtomkring sig kanske bättre än att bara få knulla sin egen mamma o shit vad jag får dig att stamma.
FunkN P21 ledsen att säga det men... du har tyvärr redan förlorat
Get Random!
m du kan inte mer...ledsen att säga det..
FunkN: Det har du redan fått
Vad jag inte förstår är varför ni skrev nya battles i samma tråd? Och King-Phil.. visst, du vann men du var inte bra i denna alltså. Flicka - Fitta? Tror jag har hört det rimmet 500 gånger mannen, och det har du också.
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
Jontraz P15 han droppade nya, o jag svarade... joo , jag vart lite ring rostig men det kommer igen!! =)
Get Random!
omoget av funkN att battla mer i tråden ?:O
Haha king-phil sköna punch lines ! Du ägde han lätt.
www.myspace.com/jonis016
" du saknar flow som en strandad haj " haha iskallt ju . xD.
www.myspace.com/jonis016