Emil vs Krågi
emils aight krågi nu ska jag ta längre tid/ så de blir fettare strid/ det är bara du som kommer få lid/ jag brukar ge din farmor, gamel mormor och far/ kompis jag hugger o tar som en barbar/ ingen jävla amatör på min rap/ det e bara du som e så jävla slap/ lägg av me skiten/ dina rymmes o hella beaten/ hellt suger / hörde att du endast till vanilla ice duger/ shit kanske du är stolt/ men steppar du upp mot mig så stjuter jag dig mellan pannan me colt/ krågis
emil regel nummer 1 ha i dina rader balans/ att du kallar maj wack vad e de för trams/ och med beat hade du legat långt efter/ jag smäller o stänger alla käfter/ du leker röka på men du borde fan sniffa/ för med din stora näsa du inget pulver missa/ emil tänk efter innan du startar beef/ du kommer aldrig klara de så lägg ner din så kallade strid/ för nu skiter jag i pallar inte längre slösa enery/ På ditt diss hit o dit skit/ emils
Aight du börjar me min näsa/ din farmor har dyslexi hon kan shiren läsa/ hellt enkelt jävligt efterbliven/ akta mina drag så jag inte får in kniven/ thug bars ni spelar tuffa/ mannen de e örter ni puffa/ börja inte leka tuff o snacka om sniff/ för mig du lika liten som puff o piff/ snacka om balans o trams/ jag hörde en nekrofil o din syster blev sams/ så kom inte o lek me dina ord/ som jag sa förut dom e jävligt kass du blir helt enkelt bankrutt/ Krågis
emil om vi ska gå in på släkt så vinner din nog pris/ din mamma din faster är pelikaner så lägg ner din beef/ din pappa din farfar är papigojer som lever i rengskog/ hur gammal e du nu.?e du redo för att lämna ditt fågelbo/ har du fått fjädrar på vingarna eller ligger du efter/ när jag äter kyckling och jag vet att de e nån i din släkt/ så är det dubbelt så puligt en afgansk delikatess/
Först till 5 röster.
Faller Jag Blir Du Vittne Till Ett Stjärnfall.!
|