Rude-boy vs LL CJ
Check this out, LL CJ..!! För det första LL CJ, bajta någon annans namn// jag struper dig med mikrofånsladden o dumpar dig i malmö hamn// Du sa ju själv att du va en rapamatör o att du inte hade många år på nacken// Så utmana inte blatten, för du hamnar på backen// Med rhymes så tajta och punshline`s med högern// PAH..!! Cuttar jag dig med mikken, på golvet du blöder// Så snälla Lilla fool J gå hem och slicka din sår// Checka dig själv, o se hur illa det går// du stryper mig med mickrofånsladden o dumpar mig i en flottig hamn// haha vilket skämt styckar dig med kuken o du blir malmös skam// Rude-boy vad fan e det för ett jävla gangster namn// du se mer ut som fjek ganster grattis du blev utnämnd till malmös största fjant// ärligt talat du måste vara helt inckompetent// du e en vit kille som försöker leka 2-pac o 50-cent// nigga what ärligt talat har hört din musik o ska va ärlig du har samma ni vå som K-FED// så varje gång du slapper en ny låt tänker dina kompisar ÅHH NEJ INTE IGEN//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|