Pojo vs Ramuz (12 bars)
Pojo
Ge mig inga bortförklaringar i stil med "han började"/ Pojo kommer att käka upp dig som en hamburgare/ Jag flyter fram på beatet fetare än vaniljsås/ Och jag skiter fullständigt i att du kom från Alingsås/ För du är misslyckad, som en stoppad karriär/ Du skulle inte kunnat nå mig även om du varit här/ Du raggar hårt men skulle bara fått en brud om hon va döv/ Det närmsta du kommer "Sailor Moon" det är en sjömans röv!/ Så undvik battles för det bryter ju ner dig som min magsäck/ Du följer bara efter de som är före, som ett bakdäck/ Ja du följer med strömmen men är på väg mot ett vattenfall/ Rent ut sagt på blatteslang du är keff och knappt ens en valp!/
Ramuz
nejdå , bortförklaringar kommer inte ifrån mitt håll och tyvärr är det mitt fel att dina votes slutar på noll yeah fuck alingsås , eskilstuna är mitt hjärtas själ och jag vet att det är hos dig som smärtan är japp killen har inte kommit in i puberteten och för ramuz var det verkligen en evighet sen mitt privatliv är perfekt , tjejer faller i högar så snacka inte när det är du som helst flörtar på bögar men även din mamma går bra , fast se upp för inavel jag skänker gärna en kondom som hjälp på traven cred till dig , du vore nästan bra om du sluta me vissa nödrim och medans jag vinner , så runkar du till bögfilm
jag medger att han va en tuff jävel men hoppas på det bästa , have a nice time . först till 7
smek
time isn't wasted when you're getting wasted .
|