kremmeltorium vs lillhagen.
Kremmeltorium:
Står i bensinångor och tänder spliffar efter spliffar // Skrattar belåtet med feta ministrar medans jag står framför din gravsten och pissar //. Byter ut din pungvätska mot en dunk meskalin// delar mig själv på mitten för att två gånger grovlura dig på en påse kokain// Brevid dig på tunnelbanan med min mexikanska lukt// odlar ännu mera potatis i lägenheten ovanför dig för att öka en möglig fukt Spränger underjordiska bomber i spanien, sprider AIDS med kuken och skyller på SARS // skriver oliver på mina offer och du får spendera resten av ditt liv bakom mina åtta keffa bars
Lillhagen:
Dina åtta bars består av random jävla skitsnack// Du säger att du hustlar mig på knark, medans det är du som köper fultjack// Du är fan inget annat än en dvärg från en liten håla // Och det krävs något emr övertygande än så för att blåsa mig på kola// Och man, skulle du bara hålla käften stängd skulle vi slippa in mexikanska odör// Den är vidrig nog att allt i närhjeten av dig dör// Och hade du mot förmodat förolämpat mig hade du hamna på dödslistan// Det får räcka nu har jag satt sista spiken i kistan.
Slayin ya'- we blaze all men And storm through Allah battlefield with suede Timbs
|