Matadoren Vs. Vanilla Coke ( limit, högst 24 bars )
Matadoren:
Haha, whoa jag funderar om jag ska gråta eller skratta// För Coke slåss som en kratta och med honom sopar jag mattan// Jag är en riktig mördarmaskin, skördar människor som ogräs// Coke sitter hemma och är skitskrajj som en mongolid, stoppar upp tummen i sitt ass han är ohygenisk och ofresh// Detta är som motorsågsmassakern, det är riktig slakt// Jag har samma backup som tredjerikets makt// Coke är som sagt störd, alltså efterbliven och behöver en haklapp// Det är inte mitt fel att han har Celebral pares och alzaimers i handikapp// Han och jag skulle mötas en gång, men när han såg mej så började han fly för han var rädd om att jag skule repa hans hy// Hade jag haft med mej min 9mm skulle han pumpas av bly// Som sagt jag fuckar upp honom som starka droger// drar en hit n run, och kör överhonom med min rangerover//
Coke:
Yo Vanilla coke glider in,skakas om,sprutar ut// flera grymmar rader än vad du har hört förut// yo du tror att du kan rappa mig för att jag är en kille// men den du rappar mot e rapparnas snille// du sa att jag var cp men jag är hetare än dig// ställ dig i ett hörn,där är det alltid 90 grader så du kan bli lika het som mig// jag cuttar dig lika bra som jag cuttar en macka// eller jag menar ska vi gå ut och snacka// du kan inte rappa mannen // du ser ut som ett emo som cuttar sig i armen//
Vi är polare, texterna gjorde på 10 min vardera.
REGLER:
# Inga kommentarer utan voté. # Inga kompis votés. # Först till 10 p = 1 Voté = 1p
Yees, Peace out, and voté ;)
When i see no way out :/ i Fucking make me one :@ !!!
|