I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-09-09 23:14

Homie VS PEPPE

Homie

5 battles haa varenda en slutade med vinst//
Men ändå e du idioten som ingen minns //
Klart du inte har nåt budskap, Amatör//
Du e killen alla ser, men killen ingen hör//
Lika fort som  du steppar in steppar du ut//
Lika fort som du steppar in får du kuk//
Riktigt synd  med sina drömmar så stora//
Leker rappare men e mer backstagehora//
Mannen jag e lika fresh som en lamborghini helt nylackad //
Medan du påminner om en Nissan Micra heeelt fuckad //
Måste renoveras, omformateras, nyklackeras rader måste helt enkelt börja leverera mayn kommer du in  i leken måste leken acceptera//
Visa va du går din wannabee MC fejk G Yee, Din tur DropDead jag insisterar//

Peppe

Okej vi kan snacka som du vill om en nybil/Lamborghini?  hah du paddlar på  trehjuling//Så du kan ta din cykel och cykla till en bögkrog/En smäll på käken och du faller som en .lövskog//Jag lackar på dig, Sparkar på dig, så du bajsar på dig/Så Akta på dig, jag stampar på dig, kommer med pansarsågen//Jävla tönt du är men kom hit, så jävla ful och konstig/Kallar sig själv för homie för att han inte har nån kompis//Du ligger blodig ,helt sönderslagen och jag bara sparkar mer/Det är cypher,mannen  inte konstigt att ingen hör men alla ser!//Jag är så enorm att jag kan leka upp dig på bara elva rader/Men vill enkelt visa hur mycket bättre jag är än dina keffa saker//Kalla mig amatör, vill du ? Jag Vinner lika klart som smörbröd//

som vanligt först till sju..::DRÖSTA NU WHOA!!