I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-08-31 22:16

Rex vs Omar

Tju, skojbattlar med en polare och det är försten till 7!
Jag är omar.



OMAR:

Rexman är en svenne men om du ser grabben tror du att han är en syrian bara för att hans stora kran.//
Det är bäst att du backar ur, fuckar ur jag kommer lacka ur och döda hela din släkt precis som hitler
och stalin med sin diktatur.//

Jag googlar efter svinkoppor, lägger bilden i en kopiator.. ..hänger upp dom på väggar
och på ditt huvud, då det är sånna som dig det är skottpengar på//
Du ser dig själv på bilderna och springer till en kurator och hack i häl kommer dina två pappor
i rosa pälshandbojor//
Din familj får inga bidrag för att din pappa är faggot, medans jag pumpar på med massa förmögenhetsbrott//
Jag har inget mot världens alla homosexuella, men det finns undantag.. DINA FÖRÄLDRAR!//
Du är lika kass som Mr.S när han mötte mickelito, upp på scen med darrande ben i en ful nike-tröja
och militärbrallor.//

Nu bajtar jag wirrams citat som han sa en kväll; Med hatiska hälsningar en Vega-Rebell!//





REX:

Rex tha man är nu i huset klick klick boom nu är du död, du battlar mot en kung fyfan.. mannen är du trög?!//
Du säger att min kran är stor men fan se på dig själv, en finsk pygme i höftskynke ett stort jävla skämt!//
2 meter stor o hela fucking HA bakom mig, vad ska du då göra lillen skrika "slå inte en tjej!"?//
Att mina föräldrar skulle vara gay är bara ryktesflora, med din mamma är det dock bekräftat,  efterbliven zigenarhora!//
Min första battle på någonsin shit hur ska det gå, är inte svårt att möta nån med aschbergs syndrom//
Jag snackar omkull dig på 2 sekunder så du ramlar i en skittunna, du kanske ska se efter ditt liv och förbli en hederlig nunna//
Men sluta grunna på det här det faller sig naturligt, du mot mig det kan bara sluta på ett sätt och för dig det blir oturligt//
Du kallar dig för vega-rebell men bajtat var då detta, så vad gör du då här din fjant smaka på min vendetta!//


Give us some votes duuuuuudes!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.