Rex vs Omar
Tju, skojbattlar med en polare och det är försten till 7! Jag är omar.
OMAR:
Rexman är en svenne men om du ser grabben tror du att han är en syrian bara för att hans stora kran.// Det är bäst att du backar ur, fuckar ur jag kommer lacka ur och döda hela din släkt precis som hitler och stalin med sin diktatur.//
Jag googlar efter svinkoppor, lägger bilden i en kopiator.. ..hänger upp dom på väggar och på ditt huvud, då det är sånna som dig det är skottpengar på// Du ser dig själv på bilderna och springer till en kurator och hack i häl kommer dina två pappor i rosa pälshandbojor// Din familj får inga bidrag för att din pappa är faggot, medans jag pumpar på med massa förmögenhetsbrott// Jag har inget mot världens alla homosexuella, men det finns undantag.. DINA FÖRÄLDRAR!// Du är lika kass som Mr.S när han mötte mickelito, upp på scen med darrande ben i en ful nike-tröja och militärbrallor.//
Nu bajtar jag wirrams citat som han sa en kväll; Med hatiska hälsningar en Vega-Rebell!//
REX:
Rex tha man är nu i huset klick klick boom nu är du död, du battlar mot en kung fyfan.. mannen är du trög?!// Du säger att min kran är stor men fan se på dig själv, en finsk pygme i höftskynke ett stort jävla skämt!// 2 meter stor o hela fucking HA bakom mig, vad ska du då göra lillen skrika "slå inte en tjej!"?// Att mina föräldrar skulle vara gay är bara ryktesflora, med din mamma är det dock bekräftat, efterbliven zigenarhora!// Min första battle på någonsin shit hur ska det gå, är inte svårt att möta nån med aschbergs syndrom// Jag snackar omkull dig på 2 sekunder så du ramlar i en skittunna, du kanske ska se efter ditt liv och förbli en hederlig nunna// Men sluta grunna på det här det faller sig naturligt, du mot mig det kan bara sluta på ett sätt och för dig det blir oturligt// Du kallar dig för vega-rebell men bajtat var då detta, så vad gör du då här din fjant smaka på min vendetta!//
Give us some votes duuuuuudes!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|