xidoz vs Klox xidoz vs KloxMannen jag ville battla dej för att jag vet att jag e braTill skilnad från dej som skämmer ut dej varända ggn du loggar in på whoaDu har ingen brud, du är för battle komplexOm du någonsin kommer få någon kommer jag göra henne till ditt xJag testar gärna att battla dej men att du acsepterde lite för brottom2 kulor genom mina motståndares huvuden kan du fatta de är mitt mottoDitt flow är så dåligt jag hackar ner dej så du slutar sjukDet är inte bara jag som tycker att låta dej använda whoa är solklart maktmissbruk-----------------------------------------------------------------------------Kloxdin tjej hon här bra i sängen ja mennar aktivvill du veta mer ja låska ner hennes klitra med mitt mitt egna sallivoch kolla på dig du verkar inte ens ha ett livmen då kan du ju försöka vinna mig i battlen gör ett stort klivja ska Marchera över din skalle så du kommer gå på krykorså du får gå till prästen om råd i kyrkoroch du vet själv att jag är den besta,och jag knockar dom flestaså snälla kom och börja testa