Joto vs Xidoz
Joto Du suger på att battla! När folk läste din shit så lunka dom hem... För när du reggade på whoa skönk standarden med hundra procent! Har aldrig hört dig förrut... Men i detta battle åker du ut! Och vill du veta varför? - Du suger fan lika hårt som din brud! GOD DAMN! Du snackar om att du brukar dricka dig så packad! Men närmaste du är en baksmälla är när du smiskas av din pappa! Dina dissar dom är så kassa så jag vet inte vad, jag ser inget bra! Och i min finish utnämner jag den du besegrades av, segraren jag!
Xidoz ok låt mej börja så att jag inte micken dej fråntar du skulle haft bra flyt om jag inte sänker dej som estonia mannen ärligt, du kommer aldrig att palla min första battle på whoa men jag låter redan skallar falla ge mej bara lillfingret så hugger jag av hela armen du är äldre än mej men jag sliter ändå ut dina tarmar ok att jag bryr mej om att dissa dej kanske är för att jag är lite småsint men den ändå publisitet du får är för att du är så jävla dålig sista 2 barsen, jag är snäll lägger dom inte hårt men att jag ägde dej i denna batteln kan inte vara svårt att förstå
Rösta på nu bara ;)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|