I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

A.k vs Sederos [Eng]

Vår Hiphop - Battle & Cypher

2007-08-21 02:04

A.k vs Sederos [Eng]

Sederos:

Sederos the Rebel that's even tougher then the Devil
Here to diss Artek and piss on the punk Adde-G
AG still teases cuz in our last battle i broke his ass into pieces
Adde-g stop trying to bump on Aretks dick or taking a dump on it

AK cant even taste Adde-Gz dick cuz its soft as toothpaste
If afro and E would be smarter then me AG would be hanging from a tree
Artek says that he kills for fun but why does he wear high heels?
I'll make afro and E crawl like maggots untill AK and AG stop acting like faggots
I'll knock Adde-G out in the blue so fast he wont have a clue
if his whole crew or Artek fucked him in the mouth yesterday
If you keep hating The South you will end up raped on your couch

----------------------------------------------------------------------

A.k   - Svarar :

Are you a rebel ? thats nothing for i am a auron
Climbing on you and cut you like i cut sauron
I see that you seending people to bump my dick
thats cute but i dont interest to smash over you clique
And i heard that you saying im wear high heels
Thats a bullshit ,
YOu wear that for you think you taller that the hil
People says that you masturbate on from you mum
And she swallow you dick , that she swallow a plum
swallow that you bitch,its to sharp ? dont hang about
Lissing on me , for im the battle king from south

Tyckte jag skötte mig nice för en av mina första eng battles. Men ja inget skit snack och inga kompis röster

"Jestem skazany na sukces "

2007-08-21 10:14

godkänt för båda men inte nån hög nivå, men jag får ju tänka på att det är alltid svårare på engelska men jaja, AK hade mindre nödrim o det var lättare att få till ett flow till hans vers, serderos var inte dålig han heller men tyckte texten inte var så kreativ.

v: A.k

vico, levande legend.

2007-08-21 12:17

Sederos the Rebel that's even tougher then the Devil
Here to diss Artek and piss on the punk Adde-G
AG still teases cuz in our last battle i broke his ass into pieces
Adde-g stop trying to bump on Aretks dick or taking a dump on it

AK cant even taste Adde-Gz dick cuz its soft as toothpaste
If afro and E would be smarter then me AG would be hanging from a tree
Artek says that he kills for fun but why does he wear high heels?
I'll make afro and E crawl like maggots untill AK and AG stop acting like faggots
I'll knock Adde-G out in the blue so fast he wont have a clue
if his whole crew or Artek fucked him in the mouth yesterday
If you keep hating The South you will end up raped on your couch
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth

2007-08-21 12:21
de som inte får rösta heller är de som jag dissade i texten
(Cold-e, afro_p och adde-g
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth

2007-08-21 12:26
jag ser inga nödrim :S

2007-08-21 12:49
Sederos:

Sämsta:

Jag tycker att ditt rim-schema är för dizzy. Det klassiska i slutet av raden och ett par i mitten och början tycker jag fungerar bäst, speciellt när det bara är lyrik.

Och även engelskan.

Bästa:

Att du hade bättre rim än den andra (fast ändå inte speciellt bra).

AK:

Sämsta:

Din engelska.

Bästa:

Det bästa med din text var dina svar (som inte va så jättebra men det va det bästa med din text iaf)

Asså, jag kanske låter fett hård och bara klagar och så. Jag kan förstå om ni får den bilden av mig, men helt seriöst det är så här jag tycker och egentligen så skulle jag kunna vara ännu hårdare, men hehe fan lite hjärta har man ju.

Det är svårt att ge en röst för att det är så jävla jämnt men det får nog bli Sederos asså. Hade du inte lagt upp texten så förvirrande hade det varit betydligt lättare att ge dej rösten. Men man förstår ju hur du tänker så det funkar ju. Ajja nu kanske det är dags att jag slutar skriva hehe :P

2007-08-21 12:54
ok.... 1-1 fortsätt rösta

2007-08-21 13:21
Are you a rebel ? thats nothing for i am a auron
e heter fan Are you a rebel ? thats nothing cause i am a auron

fan va pinsamt vote sederos
did u know ur moma has a deep throat ?

2007-08-21 13:34
2-1  ... jop .. vet min engelska suger .... ska ta tag i mig detta året och ta hårt på engelskan ..

2007-08-21 13:42
Efter denna battlen ska jag aldrig mer battla i whoa jag har insett att ni bara förstår er på svenskt rap men inte på engelsk rap

2007-08-21 13:51
Jap. Engelsk rap är mycket skönare ... men få förstår det nu förtiden...

2007-08-21 19:44
Lil_KK P17

enda felet du hittade eller?

vote: sederos
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2007-08-21 21:30
Men vafan ge några jävla komentarer och säg varför han var bättre ?

2007-08-22 00:11

svårt detta, sederos hade ju fett mysko struktur på texten måste jag säga. men AK hade ju vissa lite väl extrema grammatiska fel och bortglömmda ord o gud vet vad hehe...

men jag röstar på sederos för att jag tycker att han hade lite bättre vokabulär (även om det kunde ha varit mycket bättre bör tilläggas) och han hade bättre haj på språket tycker jag.

men AK, jag tycker du ska ta och öva på engelskan så blir det bättre ska du se. Sverige behöver fler emmcees som kör på engelska.

Vote: sederos.

Pz

"--Souljah Blue--"

2007-08-22 00:34
It's like that and like this and a haha en dag du så kommer jag bli svergies största engelsk talande emmcee siktar mot det iallafall ;)

2007-08-22 08:19
hehe 4-1 ... sederos .. vi är ju 2 polacker så vi kommer nog båda erövra landet ... som första mål :) ska öva på engelskan tack komentarer

2007-08-22 13:23
hehe :D Det röda och det vita forever!

2007-08-22 15:32
rösta!

2007-08-22 21:08
haha,palla att du dissar mig..aja jagfår ju inte rösta så du får ingen röst hahaha : ) orka dissa folk i texter som man aldrig träffat..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-22 21:09
iofs,de är ju vanligt på whoa antar att du måste följa strömmen eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-22 21:09
kurwa jega ost macka lisaj muj huj jävla polacker :)
did u know ur moma has a deep throat ?

2007-08-22 21:19
jaja sluta böla afro

2007-08-22 21:20
RÖSTA DÅ!!

2007-08-22 21:40
haha..de är ju du som bölar och verkar ta åt dig eftersom du dissar mig i din text? aja du var bättre iaf men fick inte rösta..=/ =/ =/ =/ =/ =/ =/ =/ =/ =/

2007-08-23 01:45
kom igen vota bara då!!! bara två votes till så är det slut 5-1

2007-08-23 07:18
Komigen några votes till miG ?

2007-08-23 14:55
ok om ingen votar snart så blir det 5-1 it's that simple!

2007-08-23 15:49
Nej ? vadå 5-1 ? ... Röösta

2007-08-24 02:26
RÖSTA!!

2007-08-25 12:34
haha ja får tydligen inte vota för den tönten men i vilket fall som helst varför battlar du AK när du snackar om mig på nästan alla dina rader du battlar AK inte mig börjar bli lite skrämd att du nämner mig så mycket ja menar e du kär i mig eller e du bara besatt? :S

frukt

2007-08-25 13:51

dålig battlekvalite..sederos var ju lite bättre men int diretknått o vara stolt över,han har battlat mycket längre

2007-08-26 10:22
jag vann denna battle för nästan alla i whoa är sega som fan på att rösta peace! ;)

2007-08-26 16:11
nja ? 5-1 till dig fortvarande ;)

2007-08-26 17:25
ja men ingen röstar så vi skiter i detta

2007-08-26 20:40
Okej du vann med 5-1 då.