I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Napoleon vs Fiddy_8 bars

Vår Hiphop - Battle & Cypher

2007-08-16 13:43

Napoleon vs Fiddy_8 bars

Napoleon

För nu får man leta efter dig med skallgångskedja//
fast man hitta dig med din farmor på en allsångsfredag//
jag är grym på allt å kan massa olika svängdansformer//
å du luktar lika illa som mina Ändtarmsbomber//
för ja går på symfonier för att bränna ner stråfer//
och du ville tjäna pengar, satsa på svenska spels poker//
du är ful, men du kallar dig för brud-virke//
och du är kass på rap, som jag är kass på flugfiske//

Fiddy

napoleon möt ditt nederlag som i slaget vid waterloo//

det hände på 1800-talet detta är en deja-vu//

jag borde skänka pengar till rädda napoleon fonden//

köp dej en porrtidning och bli av med ståndet//
satsa på flugfiske för i rapp världen hör du inte hemma//
behöver du bidrag kan jag börja med att skänka dej en femma//
på tal om dissar och bomber  lägger jag mina stort//
har du stege i poker har jag mycket bättre kort//

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-16 13:44
först till 7

Du är så kass att du får pröjsa för freebeats...
----
http://www.myspace.com/mreklund

2007-08-16 13:55
om det e nån som inte tycker att waterloo och deja-vu rimmar

så gör det de bara så ni vet

lyssna på abba annars
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-16 13:59
jag röstar på fiddy här, svarade med bättre rader

och fiddy, ska jag va ärlig så rimmar waterloo och deja-vu inte, om man uttalar det rätt för det uttalas deja-vy
men man kan säga deja-vu med

V:fiddy
ridin' like hasselhoff

2007-08-16 13:59
1-o

2007-08-16 14:00
2-0

2007-08-16 14:00
friendly-vote.com ?

aja skit samma.. 2-0
----

2007-08-16 14:04
okej vi tar bort den för sportlighetens skull..1-0

2007-08-16 14:04
Napoleon hade fetast rim i battlen. Multies, flerstav bl.a. diggas rejält. Fiddys rim var ganska tråkiga enligt mig. så därför får Napoleon min vote
Under ytan är det endast jag, och bara mitt rum
som visar intresse och låter mig tala till punkt..

2007-08-16 14:57
Hm, för att få deja-vu måste du sjunga med i ABBA

Waterloooo
deja-vuuuuu

Och det blir ju lite fjantigt :D

2007-08-16 15:12
jag förstår inte vad du menar s-media?

2007-08-16 15:12
2-1

2007-08-16 18:02
HAHA! Detta va sjukt kul att läsa, för ni båda krystar rader och rim som ingen annan någonsin gjort tror ja? Den första snubben, HAHAHAHAH! Sjukaste rimmen jag nånsin läst tror ja, fyfan va kul.. Sämst! Den andra snubben va inte lika krystad, men endå jävligt kass. Lär er rimma, lär er rimma på ord som finns, lär er dissa varandra, gör det till en "personlig" sak istället för att göra nått halvdant, kasst som inte ens är nödvändig att läsa!
Momma said when life gives you lemons make lemonade
Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill

2007-08-17 03:32
Min röst går till Fiddy_Bandana... Han rimar mycket bättre n dig. Napoleon du kunde inte knäcka honom men du är värkligen nära :P Lycka till i Framtiden med din KissKarriär du kanske kommer någonstans vem vet :P haha

Vote : Fiddy_Bandana

Peace <3

2007-08-17 12:28
Hariz vet typ inte vad han snackar om? men napoleon, dina rader är lite played out tkr jag allt, Allsång har man hört för mycket av... men inte om nån napoleon, jag röstar på fiddy därför att första raden knäcker ju helt seriöst.. om ni nt fattar den eller nt kan historia, ja då e ni rejält dumma..
Take every day like it is your last day of your life...

2007-08-17 12:44
Men Lillpoacken du vet ju inte vad du snackar om.. tänk efter lite Fiddy dissade ju sönder honom..tyst bara din jävla nöt.

Peace

2007-08-17 12:50
Hariz... flerstavs o dubbelrim hela vägen på napoleon... men 2 första rader hos fiddy äger Napoleon...

Men..

Hemma - Femma??
Stort - Kort??

det är liksom nödrimmat men jag syftar fortfarande på Fiddys 2 första rader är så jävla klockren helt enkelt..

hariz du kollar inte på helheten hos Napoleon... det som är problemet hos dig... men napoleon blev som sagt ägd av fiddys första 2 första rader..
Take every day like it is your last day of your life...

2007-08-17 12:52
jaa det tycker jag också Lillpolacken.. men dom 2raderna är ju svåra att slå ju ? det tycker du också ju ? fast napoleon han hade ju också bra dissar men dom 2 dissarna på Fiddy va gryma.. och de va där jag Vot: Fiddy ju..

Peace .

2007-08-17 14:11
Ingen utav dem hade bra dissar, så va fan snackar ni om? Finns det ens någonting som heter "svängdansformer/ändtarmsbomber"? Asså va fan är det här?
Asså, ni är så värdelösa att man skulle kunna skänka er gratis till Överskottsbolaget.
Momma said when life gives you lemons make lemonade
Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill

2007-08-17 16:57
tack för rösterna... sluta hata

ni som fortfarande inte tycker att waterloo/ deja-vu rimmar borde uttala det på franska sättet som e det rätta sättet då rimmar det ;)

5-1

2007-08-17 17:27
tack för kommentaren lillpolacken..
skönt att höra:D

2007-08-18 00:49
tackar:)

6-1

2007-08-18 01:07
Tack för en god match:)

Då vann jag med 7-1

2007-08-18 01:29
Grattis till seger ;)
----

2007-08-20 21:16
LÅS TRÅDEN